Resultados 1 al 6 de 6

Tema: Doble retrat

  1. #1

    Doble retrat

    Aquesta foto potser no hauria d'estar aquí, no és un retrat clàssic, però em feia gràcia el títol de doble retrat: podeu triar si és un retrat de la noia o de la serp. La foto és a un zoo a Belize, al mig de la selva, a on s'ha conservat l'hàbitat natural dels animals i només hi ha animals autòctons. Hi havia un noi amb unes quantes serps que invitava a fer que juguéssim amb elles. A mi em fan respecte i em vaig amagar darrere la càmera mentre una companya gaudia del moment. També podeu observar que vaig disparar amb un 300 mm per no acostar-me molt.

    Nombre:  Doble retrat.jpg
Visitas: 910
Tamaño: 791.6 KB


    Nikon D750. Nikon 70-300 f/4,5-5,6 a 300 mm. f/5,6. 1/250. ISO 1250.

  2. #2
    La foto és molt interessant, pero a mi em fa "yuyu". Té molt mèrit. Jo l´haguès fet amb un 500 i, a poder ser, duplicador. No sigui cas de que s´ens enfadi el bitxo.

  3. #3
    Jo tampoc sé si la foto ha d'anar en aquest apartat, al de "Flora i fauna" o a un futur nou apartat que es podria dir "Inconscients" , però en qualsevol cas trobo que és una magnífica foto. Joan, mira a veure si retallant la foto just perquè no surti el dit polze t'agrada més. El fet que al retallar el dit es retalli també una mica el llavi no perjudica la foto en absolut. Felicitats per la imatge, Joan.

  4. #4
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Crec que és una molt bona foto.
    El títol , molt encertat.
    M'agrada aquest joc !

  5. #5
    Reconec que està ben feta però com a retrat no m'agrada gaire.

  6. #6
    Gràcies pels comentaris!
    Vicenç, tens tota la raó, retallant el polze m'agrada molt més. No només pel dit (i el tros d'anell que desapareix) sinó que també perquè la serp queda més ben enquadrada seguint la regla dels terços. A més guanya en profunditat i senzillesa. Molt bon comentari! Gràcies!

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •