Resultados 1 al 9 de 9

Tema: Cascada

  1. #1

    Cascada

    Una cascada al sud d'Islàndia. Petada de visitants. Per evitar la multitud em vaig posar a l'aigua (freda) i vaig robar aquesta model. He decidit deixar-la per una referència de proporció i contrast de color.

    Nombre:  Cascada.jpg
Visitas: 356
Tamaño: 233.2 KB


    Nikon D750. Nikon 24-70 a 24 mm. f/8,0. 1/250. ISO 100

  2. #2
    La situación de la figura humana en el extremo del Arco Iris es lo que da enjundia a este paisaje.

  3. #3
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Molt bona, Joan.
    La persona li dóna el toc de gràcia a la foto.

    Un detall practic: Amb la pantalla al 100%, la foto és massa gran per visualitzar-la sencera, Segurament el costat vertical fa 1000 pixels o més.
    Recordes que aconsello que no superi els 800 - 850 pix. per evitar tenir que fer scroll de pantalla per veure-la del tot?.
    M'agrada aquest joc !

  4. #4
    Estic d'acord en que la persona li dona el toc de gràcia, però sense ella i amb aquest arc de Sant Martí, segur que no la trobo a faltar.

  5. #5
    Molt bona, Joan. També estic d'acord que la convidada de vermell li acaba de donar el toc final. Felicitats.

  6. #6
    Foroadicto Avatar de Francisco Aviles
    Fecha de ingreso
    01 feb, 14
    Ubicación
    Sant LLuis
    Mensajes
    4,733
    Joan, molt bona foto...

  7. #7
    Certament que és una excelent foto. Ho té tot. Composició, color. Et felicito

  8. #8
    Moltes gràcies pels comentraris.

  9. #9
    No sempre tenim la sort de tenir una model quant feim fotografía de paisatge, i en aquest cas, amb un bon color de roba. Molt bona compo, si senyor!!

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •