Resultados 1 al 9 de 9

Tema: The New Forest

  1. #1
    Foroadicto Avatar de Francisco Aviles
    Fecha de ingreso
    01 feb, 14
    Ubicación
    Sant LLuis
    Mensajes
    4,733

    The New Forest

    En el intento de mejorar esta idea anterior, que ya os la enseñe hace unas semanas.
    Os presento a vuestra critica esta nueva imagen del mismo tema.
    Gracias por opinar
    Nombre:  The Forest Garlic.jpg
Visitas: 274
Tamaño: 1.02 MB

  2. #2
    Sicerament, Xisco: no m´acaba de fer el pes. Tu tens bodegons que, segons el meu criteri, son infinitament superios a aquest. Ja veus que és la meva opinió mes sincera.

  3. #3
    Foroadicto Avatar de Francisco Aviles
    Fecha de ingreso
    01 feb, 14
    Ubicación
    Sant LLuis
    Mensajes
    4,733
    Gracies, Lluis no problem
    si no t’ agrada .....

  4. #4
    Tècnicament impecable, però en tens de molt millors
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

  5. #5
    Jo pens que no hauriem de comparar un bodegó amb un altre, ja que els temes són totalment diferents i la técnica emprada és impecable. Crec que hem de valorar la idea que ens presenta.
    En aquest cas el títol està ben recreat amb la imatge i açò és el que vull valorar.

  6. #6
    Oi que no cal que et comenti l'extraordinària qualitat de les textures ni l'impecable treball d'edició. Xiscu? L'idea també m'agrada, i les llargues ombres són tot un detall. Tot i aixì (i t'ho dic com a pur espectador) no m'agrada aquesta dispersió dels diferents elements. Els trobo inconnexes.

  7. #7
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Certament la distribució dels "arbres" en escena pot millorar.
    Pel demés, chapeau, Xiscu!. No paris.
    M'agrada aquest joc !

  8. #8
    Coincideixo amb els companys: tècnica impecable. La idea de les soques dels alls com arbres i els seus fruits, els alls, per terra em sembla genial. Penso que no has acabat d'aconseguir l'efecte de bosc, la composició em falla, potser massa arbres per terra (va passar un cap de fibló?), potser massa separats.

  9. #9
    Foroadicto Avatar de Francisco Aviles
    Fecha de ingreso
    01 feb, 14
    Ubicación
    Sant LLuis
    Mensajes
    4,733
    Gracias, a todos por vuestra sincera opinión, ya veo que no he conseguido el efecto que queria, bueno seguiré.....

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •