Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo
Resultados 1 al 10 de 14

Tema: Chrysantemum coronarium

  1. #1

    Chrysantemum coronarium

    Pot ser no és en aquest apartat que l'hag de pujar, però voldria la vostra opiniò.
    És un contrallum que me va agradar ja que el fons era un ullastre que estava a la sombre d'un pujol i el bolix o margalideta rebia els rajos de sol

    Iso 200; f/6,3; vel. 1/2000 focal 90 mm macro. (la velocitat ve donada de que feia bastant de vent)

    Nombre:  _DSC9290 Chrysantemum coronarium-1-800.jpg
Visitas: 372
Tamaño: 250.7 KB

  2. #2
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Preciós contrallum.
    La he editada en ACR i he fet click a "Auto" i... crec que millora. A partir d'aquí es pot jugar amb les llums al gust.
    M'agrada aquest joc !

  3. #3
    Quina riquesa de colors. M´agrada molt pero crec que milloraria amb un fons no tan pla. Potser amb una mica de degradat.

  4. #4
    M'agrada el contrallm Raül, però estic en la lini d'en Jaume, es pot provar en diferents intensitats.
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

  5. #5
    Ho he provat i editada amb ACR baixa la temperatura 6 punts i es fondo no queda tan pla.
    Si incidesc amb la lluminositat, no acabo de veure una millora, al menys pel meu gust.
    Moltes gràcies per comentar companys.

  6. #6
    Abans de res, Raül, dir-te que trobo que és un preciós contrallum. Dit això, i ja que ho demanes expressament, has provat de només ajustar l'histograma per la dreta i només per la flor? Crec que la flor millora molt i no s'hi presenten cap dels inconvenients que comentes. Prova-ho si et ve de gust.

  7. #7
    Un punto de vista que me gusta mucho. Buena foto Raül.

  8. #8
    M'agrada Raül. Jo com a molt tocaria com diu en Vicenç l'histograma per la dreta però aplicat només a la tija.

  9. #9
    Raul, aquesta foto és una preciositat.

  10. #10
    Moltes gràcies pels comentaris. De fet, he tornat a processar la foto i vos la torno a presentar. Aquesta foto la vull presentar a una exposició, per tant si vais alguna altre coseta, please, foteu-me canya. Gràcies

    Nombre:  _DSC9290 Chrysanthemum coronarium-800.jpg
Visitas: 317
Tamaño: 282.0 KB

Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •