Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo
Resultados 1 al 10 de 11

Tema: Lluna plena de febrer

  1. #1

    Lluna plena de febrer

    Os pongo una imagen de mediados de febrero que ha tenido mucho éxito en una red social y muy poco en un concurso.

    Es una doble exposición para tener algo de textura en la luna.

    Me encantan esas sombras que provoca la luz de la luna en el mar.

    ISO 400..............f/16..............vel 25s.............focal 70mm............degradado suave de 2.5 pasos para el cielo

    Nombre:  Lluna plena de febrer 900.jpg
Visitas: 394
Tamaño: 326.6 KB
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

  2. #2
    Una foto molt difícil que vas saber resoldre aplicant una molt bona tècnica.

    El que diré ara ho dic de manera general, sense voler-ho dir que sigui d'aplicació a aquesta foto: Ja saps que moltes vegades ens hem trobat amb decisions en concursos que són difícils d'entendre i que no compartim. Per altra banda, de les xarxes socials a on només es tracta de fer un "click" per dir que t'agrada una foto, no m'en acabo de fiar gaire, ja que no tota la gent té coneixements de fotografia com per a poder jutjar correctament una foto.
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  3. #3
    Efectivamente la parete del reflejo y costa está chulísima pero la de la Luna...mmmmh...no sé qué tiene de impostada...

  4. #4
    Hi ha qualque cosa als nivolats que me molestan, no sé si és un defecte des filtre que has emprat o d'es processat.

  5. #5
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    La part de terra i mar , un 10 o més.
    El cel no m'agrada.
    M'agrada aquest joc !

  6. #6
    Comparteixo les opinion anteriors pel que fa entre la part superior i inferior de la imatge.

  7. #7
    Gràcies amics pel vostre temps, quasi tots coincidiu en que el cel no vos agrada, però ningú diu perquè, potser perque el núvols es veuen moguts pel vent i no es veuen nitids?

    Joan A. si, tens tota la raó a vegades ens deixem portar per la primera impressió, que també és vàlida, però quan analitzam a fons n'hi ha poques de fotografies bones.
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

  8. #8
    Cita Iniciado por Bep Taltavull Ver mensaje
    Gràcies amics pel vostre temps, quasi tots coincidiu en que el cel no vos agrada, però ningú diu perquè, potser perque el núvols es veuen moguts pel vent i no es veuen nitids? ...
    Està clar, Bep, que si vas deixar el cel així és perquè així t'agradava. I tens raó quan dius que ningú et diu el perquè no li agrada el cel, com si tinguessis que endevinar el nostre pensament. Paso a explicar-te les meves sensacions, com a espectador, a l'hora de visualitzar la imatge en pantalla gran. Trobo que el cel té un dramatisme que no té la part d'aigua ni terra, que són unes zones molt més suaus. Des del meu punt de vista (insisteixo, com a espectador), aquesta diferència fa que la vista se me'n vagi cap els núvols i em distregui dels bons detalls que em mostren les roques. Per dir-ho d'alguna manera, és com si la imatge no estigués equilibrada. No sé si m'he sabut explicar prou bé. Un exercici a títol de prova: Si talles (jo ho he fet) la foto per sota del núvol il·luminat que hi ha per sota de la lluna, la imatge canvia totalment i, fins i tot, opino que guanya en composició. Sí, d'acord, és una altra imatge, però com a espectador la trobo més agraïda.

  9. #9
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    El cel no m'agrada per:
    Els colors verdosos que hi veig.
    La lluna té una taca superposada extranya.
    El cel sembla posteritzat.
    M'agrada aquest joc !

  10. #10
    Cita Iniciado por Bep Taltavull Ver mensaje
    Gràcies amics pel vostre temps, quasi tots coincidiu en que el cel no vos agrada, però ningú diu perquè, potser perque el núvols es veuen moguts pel vent i no es veuen nitids?

    Joan A. si, tens tota la raó a vegades ens deixem portar per la primera impressió, que també és vàlida, però quan analitzam a fons n'hi ha poques de fotografies bones.
    Creo que sí, he comentado que me parece "impostada", poco natural, como de corta y pega...¿sigo?

Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •