Resultados 1 al 10 de 10

Tema: Bases del Concurs Fotoalumni 19 que organitzem la A.A.A. Maristes de Badalona

  1. #1

    Bases del Concurs Fotoalumni 19 que organitzem la A.A.A. Maristes de Badalona

    Companys Fotofinderos: Us passo le Bases del Concurs dels Maristes d´enguany. Com podreu veure hi ha novetats. Donat el cas de que jo en soc el responsable, us agrairéque hi participeu el màxim de perssones posible. Animeu-vos: L´any passat en Xisco Avilés es va emportar el segón premi.Bases concurs fotografia 2019 - Final.pdf

  2. #2
    Bon dia, aço esta fet Lluis.

  3. #3
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Així ho farem, Lluís.

    Una curiositat tècnica:

    Format: Que, en les bases del concurs, la resolució es demani de 300ppp, siguent una edició i valoració digital, és degut a que us cureu en salud per si després s'han d'imprimir les fotos escollides?

    Un altre cosa, IDENTIFICACIÓ: apart de la tramesa de les fotos a concursar, es demana, com és llògic, les dades de la foto i autor, en una plica apart. Això de la plica pot ser un fitxer en .pdf, omplenat amb aquestes dades?.
    M'agrada aquest joc !

  4. #4
    Si, Jaume, a les dues preguntes. Demanem 300 p.p.p. per no tenir que tornar a demanar les fotos amb mes resolució, en cas de esser seleccionedes i passar a l´exposició.
    Quan a la plica, naturalment, es pot enviar en PDF, en Jpeg, etc. el que de veritat interessa és poder-les identificar.

  5. #5
    Enviades!!!
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

  6. #6
    Fotos enviades.

    Lluis: si estàs dins el jurat qualificador, ja em diràs a quina adreça t'he d'enviar el pernil
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  7. #7
    Foroadicto Avatar de Francisco Aviles
    Fecha de ingreso
    01 feb, 14
    Ubicación
    Sant LLuis
    Mensajes
    4,733
    Fet !!
    Lluis

  8. #8
    Foroadicto Avatar de Francisco Aviles
    Fecha de ingreso
    01 feb, 14
    Ubicación
    Sant LLuis
    Mensajes
    4,733
    Lo des pernil sera de Jabugo.. Lluis

  9. #9
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Per cert, fet, també.
    M'agrada aquest joc !

  10. #10
    Segons ses bases, avui es feia públic el veredicte.

    Lluis, ens informaràs dels resultats?
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •