Resultados 1 al 10 de 10

Tema: Bicicleta a Ciutadella

  1. #1

    Bicicleta a Ciutadella

    Passetjant per Ciutadella, al costat de Ses Voltes em vaig trobar amb aquesta bonica (per a mi) fotografia. No portava càmara pel que la vaig fer amb el meu telèfon Hauwai P 10. Per aquest motiu no puc posar el paràmetres.
    Nombre:  Bicicleta a Ciutadella.jpg
Visitas: 376
Tamaño: 234.8 KB

  2. #2
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Efectivament, una foto molt maca.
    Jo, que no soc de B/N, crec que aquesta podría ser interesant processar-la en monocrom.
    Potser retallaría una mica per l'esquerra.

    Paràmetres: HUAWEI ALP-L09 - DF: 3,95mm - F/1,6 - Exp.: 533/500000s - ISO 50 - 2019:03:04 - 12:14:19
    M'agrada aquest joc !

  3. #3
    Veig que, tant a tu com a mi, el traductor ha fet de les seves. Et trucaré per a que m´expliquis com ho has fet per treure els paràmetres de la foto feta amb el móvil. Jo no ho se fer.

  4. #4
    Ah. També la tinc en B/N.

  5. #5
    Esta bici es un icono del callejón...y no se tescapó tampoco a tí.

  6. #6
    Bona fotografia Lluis.

  7. #7
    M'agrada molt la foto, Lluís. Vas saber treure-li molt de profit a la (bona) llum que tenies. Molt bones textures a la paret. Bon enquadrament, si senyor.

  8. #8
    ah,ah,ah... La "velo" del carreró, sempre és allà esperant que algú li faci la foto. Molt bona Lluis!!

  9. #9
    Vols dir que la bicicleta no està enganxada a la paret?, Raul. Un company meu de Badalona també té la mateixa fotografia de fa molt temps.

  10. #10
    Foroadicto Avatar de Pepe Peñafiel
    Fecha de ingreso
    17 jul, 09
    Ubicación
    Palma de Mallorca
    Mensajes
    5,672
    Felicidades Lluis le sacaste una partido buenísimo en las condiciones que tuviste. Me gusta el encuadre u esa luz del sol que marca una diagonal que da un plus a la imagen

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •