Resultados 1 al 10 de 10

Tema: Els colors de s´Illa

  1. #1

    Els colors de s´Illa

    Una cosa que em va sorprendre en el meu recent viatge a Menorca va ser la varietet de colors de les façanes de les cases. No tot era el blanc clàsic que coneixia, sinó que n´hi havia de vermell, blau, groc, etc. que, penso que cuadraban molt bé en el tema del mes passat "Colors en l´arquitectura" i que, practicament, no en vaig veure ni una. Menorquins: no vull que us ho preneu com a una crítica, senzillament vull deixar palès alló de que lo les perssones tendim a no donar importància a lo quotidiá. A mi també m´ha passat de vegades que heu pujat alguna foto d´algún racó de Barcelona per el que he passat mil vegades i mai s´em havia acudit de fer una foto. Desprès de la parrafada que us acabo de exposar, us faig arribar aquesta senzilla foto. Mica en mica n´aniré pujant mes.
    Foto presa amb el telèfon mòvil Huawei P 10 (Òptica Leica)
    Nombre:  Es colors de s´Illa.jpg
Visitas: 307
Tamaño: 173.5 KB

  2. #2
    Primer de tot dir-te que va ser un plaer coneixer-te en persona tot i que no vam tenir garie temps per parlar i que em va saber greu no poder-vos acompanyar a la sortida nocturna que vareu fer.

    Pel que fa a la foto, dir-te que m'agrada molt l'enquadrament que has fet i les textures que has aconseguit. Sembla que pinta bé aquesta òptica Leica....

    L'única cosa que faria, seria intentar baixar una micona les altes llums de la zona de la planta i del test que hi ha damunt el portal.

    La vista em demana veure la totalitat de les varilles, o el que sigui que surten des de la jardinera que hi ha a la part superior, però imagin que més amunt hi devien apareixer elements que no et devien agradar i que l'enquadrament variaria la bona composició que has aconseguit amb la porta i la finestra.

    Ja per acabar, i tornat a l'óptica que munta aquest nou telèfon, com valores la qualitat que et dona? mereix la pena plantejar-se la compra d'aquest telèfon? Quan el vaig veure anunciat em va fer ganes, encara que el preu és un handicap important per jo.
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  3. #3
    Moltes gràcies Joan A. pel comentari. Quan a la valoració del telèfon t´he de dir que fa mes ò menys un any que el tinc i n´estic encantat. Tant és així que, si no surto a fer fotos que requereixin una tècnica especial, per fer fotos normals de carrer és el que utilitzo sempre. Ja penjaré algunes fotos mes fetes amb aquest mòvil. Com que sembla que ja està descatalogat, la meva companya, la M. Rosa, es va compar el P 20 (també amb òptica Leica) i tanmateix n´està encantada. Quan al preu certament que no és barat, pero vam fer contracte de permanència de 2 anys degut a que hi havia una oferta especial i el paguem amb la factura mensual.

  4. #4
    Tienes razón: no solemos ver lo que tenemos delante de nuestras narices. Tu ojo forastero nos ha enmendado la plana.
    Muy bien vista esta composición a la que daría un poco más de espacio por la izquierda.

  5. #5
    M'agrada molt, Lluis. Els colors, fantàstics.

  6. #6
    Tens mooolta raó Lluis. Jo sempre que es treu un tema en el foro, penso en l'illa i en que tè coses que no li donem importància o que, per quotidià, ni mirem ... i moltes de les coses les podem trobar al nostre costat!

  7. #7
    Ben vista.

  8. #8
    Foroadicto Avatar de Pepe Peñafiel
    Fecha de ingreso
    17 jul, 09
    Ubicación
    Palma de Mallorca
    Mensajes
    5,672
    Muy buena imagen Lluis. Has captado un lugar idílico.

  9. #9
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Molt bona, Lluís. Tens tota la raó en el que dius.
    M'agrada aquest joc !

  10. #10
    Foroadicto Avatar de Francisco Aviles
    Fecha de ingreso
    01 feb, 14
    Ubicación
    Sant LLuis
    Mensajes
    4,733
    Molt bons colors, LLuis
    Bona vista

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •