Página 2 de 2 PrimerPrimer 12
Resultados 11 al 14 de 14

Tema: Entre el "flysch"

  1. #11
    Cita Iniciado por Jaume Franch Ver mensaje
    doncs, aquest aclariment de les pedres no hi hauría de ser. N'estic segur de haver millorat el cel selectivament sense afectar la resta. Misteri.
    De tota manera, el que volía mostrar és que, sembla, que el cel podía millorar.
    Seguim tenint follets que fan de les seves per dins el fòrum o amb les diferents configuracions d'espais de color de Ps, monitor o ves a saber qué..... De totes maneres des del monitor on estic ara (que no és el de casa) a mesura que canvia l'angle d'inclinació de la vista respecte a la pantalla veig lleugers canvis, vull dir que si fas "scroll" i vas pujant el contingut de la finestra per amunt, quan tens la segona miniatura a la posició a on hi havia abans la primera juraria que ja no es veu aquest aclariment de les roques.

    En quan a la foto, deixant de banda la millora de cel, comentar-te, Antonia, que m'agrada molt la profunditat que donen aquestes roques de primer terme que duien la mirada cap a la persona que hi ha allà enmig i cap a l'horitzó. Si la persona arribar a dur un xubasquer vermell ja seria lo màxim.
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  2. #12

  3. #13
    Tens raó Joan, si fas "scroll" sembla que canvien els tons i es veuen més foscos. ¿? coses extranyes!
    El tema del "xubasquer" ... je je... si hagués estat "massa".

  4. #14
    El que he dit de tota la raó, em referia al tema que comentes del cel, Jaume.

Página 2 de 2 PrimerPrimer 12

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •