Un dels motius pels que vaig comprar l'Optic Meyer 90 Telefogar va ser poder fer fotos de plantes com les orquidees que tenim a Menorca amb un bon bokeh.

Com que açò és una disciplina que he practicat poc i suposant que tindré varies ocasions per a fer aquest tipus de fotografia, he decidit pujar-les en aquest fil per a tenir-les totes juntes i no haver d'obrir un nou fil per a cada foto que faci.

Tampoc pretenc emular als bons fotògrafs de plantes que tenim pel fòrum, ja que ells tenen una ampla experiència dins aquest camp. Tan sols vull aprofundir un poc més dins aquest tipus de fotografia intentant aconseguir imatges agradables per la vista de l'espectador.

Així i tot, estic obert als consells i observacions que volgueu fer, tot sabent que segur que hi haurà molts d'ascpectes que son millorables, fotogràficament parlant.

També agrairé que si m'equivoco amb algun nom de les espècies que vagi publicant, m'ho feu a saber.

Mosques grogues - Ophrys Lutea:

Nombre:  Sin título1.jpg
Visitas: 586
Tamaño: 218.5 KB

Nikon D610 amb Optic Meyer 90 Telefogar + tubs d'extensió de 12 i 20 mm (total 32 mm).

Apilament de 12 fotos ISO 800, f/3,5, 1/200

Abelletes - Neotinea conica:

Nombre:  Orquidees Cala Mitjana_0013.jpg
Visitas: 583
Tamaño: 273.8 KB


Nikon D610 amb Optic Meyer 90 Telefogar + Tubs d'extensió 12 i 20 mm (total 32 mm)
ISO 800, f/5,6, 1/80

Nombre:  Orquidees Cala Mitjana_0015.jpg
Visitas: 567
Tamaño: 266.2 KB


Nikon D610 amb Optic Meyer 90 Telefogar + tub d'extensió de 12 mm
ISO 800, f/4, 1/80