Página 2 de 2 PrimerPrimer 12
Resultados 11 al 20 de 20

Tema: Flors amb objectius vintage i tubs d'extensió

  1. #11
    No sé que dir-te Joan A. referent a les fotografies que presentes.
    Quant la flor és molt petita com és el cas de les que has fotografiat, crec que la rosada o banyadura que diem aquí, no les afavoreix, pel meu gust. Per altre costat, en el cas de l'Ophrys speculum, no la veig gaire enfocada i a sa darrera que has pujat, no se pot identificar-la, és clar que si tu volies aquest efecte, açò ja són figues d'un altre paner.

  2. #12
    Seguesc fent alguna que altra foto per aquest apartat.
    Avui he d'agrair l'ajuda d'en T.Cladera que m'ha indicat un indret que no coneixia, encara que he arribat un poc tard per que els especímens (que n'hi havia moltissims) ja començaven a presentar signes de deteriorament i que m'ha indicat el tipus d'orquidea que hi trobaria allà.

    Orquidea piramidal - Anacamptis pyramidalis


    Nombre:  Orquidees cami de Sa Vinya_0004.jpg
Visitas: 127
Tamaño: 56.0 KB

    Nikon D610 amb Super-Multi-Coated Takumar 135 mm i tub d'extensió de 20 mm
    ISO 5000, f/13, vel. 1/250 (per evitar que quedès borinada amb el vent que feia).


    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  3. #13
    El passat divendres vam intentar localitzar l'Orquidia de Tardor, que és la única que floreix en aquesta època. En Raul ens va portar a una localització però no hi va haver manera de trobar-la. En tot cas vam passar una bona estona cercant pel camp i parlant d'aspectes d'aquest tipus de fotografia. Una vegada més, la companyia de na Marga Pons, en Manel Almar i el mateix Raul Sintes va ser lo millor d'aquell capvespre.

    Al cap de dos dies, un altre fotofindero ens va revelar una altra ubicació a molt poca distància d'on haviem estat buscant (em permetreu que no desveli públicament aquesta localització, per motius obvis) i avui matí (tot i tenir una llum poc favorable) hi he anat a fer un tomb i gràcies a les indicacions que m'ha fet na Marga, que l'havia anada a fotografiar de bon matí, he pogut trobar alguns exemplars.

    Aquesta foto que vos deix, de ses 4 que he fet, és sa que m'agrada més encara que aquest exemplar ja tenia algunes flors seques, però com he dit és la que més m'agrada i tanmateix he pensat que l'assecat de les flors també forma part del procés de la planta, així que aquí la teniu:


    Spiranthes spiralis

    Nombre:  Spiranthes spiralis_0002.jpg
Visitas: 39
Tamaño: 533.3 KB

    Nikon D610 amb Optic Meyer 90 mm Telefogar + tub d'extensió de 20 mm + retall d'una bona part del fotograma
    ISO 200, f/8, 1/320 (sense trespeus)

    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  4. #14
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Just premi a la perseverància, Joan A.
    Creu-me, això envícia...
    Excel.lent detall de la part alta de la planta.
    M'agrada aquest joc !

  5. #15
    Gràcies, Jaume.

    Enviat des del meu ANE-LX1 usant Tapatalk
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  6. #16
    ¡¡¡Maravilloso bokeh el de esta última!!! Una muy buena colección de fotos Joan. Enhorabuena.

  7. #17
    Muchas gracias, Carlos, aún sin disponer de demasiado tiempo para dedicarme a este tipo de fotografía, me apetece seguir practicando con objetivos manuales y así como vaya haciendo alguna que otra foto las iré compartiendo en este hilo.
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  8. #18
    Dimecres vaig poder sortir un poc abans de sa feina i vaig tornar a cercar ses orquidies Spiranthes Spiralis i en arribar em vaig trobar amb un fotofindero que havia tingut sa mateixa idea que jo i ja tornava amb un bon grapat de fotos (a vam si ens en mostra qualcuna....).

    Tot i haver sortit més d'hora de sa feina, em vaig trobar amb que es sol baixava molt ràpid i no vaig tenir gaire temps per fer fotos i molt manco triar fons que quedassin bé ja que molta vegetació està ben seca.

    Vos deix sa, que pens, que ha quedat millor:

    Nombre:  Orquidies Sa Vinyeta_0009.jpg
Visitas: 345
Tamaño: 242.7 KB

    Nikon D610 amb Optic Meyer 90 Telefogar + tub d'extensió de 20 mm
    ISO 1000, f/8, 1/125

    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  9. #19
    Molt bones Joan, estas entrant en una altre disciplina molt interessant
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

  10. #20
    Gràcies, Bep, sí sa veritat és que no sé si en faré moltes o poques de fotos en aquesta disciplina però em serveix per a sortir del que estic més acostumat a fer, i ho puc aprofitar per fer-ho durant les caminades pel camp que solem fer els caps de setmana quan ja no fa prou bon temps per anar a sa platja.
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

Página 2 de 2 PrimerPrimer 12

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •