Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo
Resultados 1 al 10 de 12

Tema: Reflexe

  1. #1

    Reflexe

    Nombre:  _DSC4874.jpg
Visitas: 410
Tamaño: 147.1 KB


    Ahir cercava una composició un poc diferent i després d'unes quantes voltes, vaig baixar fins aquestes seques, que poques vegades la mar ens deixa veure. Me va agradar el reflexe del far dins la bassa, al costat de les tonalitats verdes, així que una vegada presa la decisió, només vaig haver d'esperar el moment en que es va encendre el far.

    Nikon D610, 14-24 mm a 14mm, f/8, 40 seg., ISO 100
    Última edición por Marga Pons; 25/02/2019 a las 21:55

  2. #2
    ¡Qué buena! La composición obliga a pasear la mirada por rocas, charco y faro. Una delicia coronada por esas nubes en movimiento...
    En el monitor la veo con temperatura de color algo fría...¿cuál es la que pusiste?

  3. #3
    És un plaer detenir-se a mirar tots i cadascun dels detalls d'aquesta magnífica foto. Felicitats, Marga!!

  4. #4
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Magnífica, Marga
    Si baixes les altes llums de damunt del perfil, crec que guanyarà encara més.
    M'agrada aquest joc !

  5. #5
    Foroadicto Avatar de Francisco Aviles
    Fecha de ingreso
    01 feb, 14
    Ubicación
    Sant LLuis
    Mensajes
    4,733
    Marga ja t'ho han dit tot, Fantàstica.....

  6. #6
    D'acord en tot.

  7. #7

  8. #8
    Ben vista la foto, Marga, m'afegeixo als elogis.

    També la veig una mica freda però si a tu t'agrada així, ja m'està bé.
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  9. #9
    Moltes gràcies a tots per comentar! Crec que tenc tendència a emprar aquests tons cada vegada que pas molt de fred esperant el moment de disparar la càmera.....una qüestió del termostat, i el meu em fa passar un fum els mesos d’hivern. ;-)

  10. #10
    Una gran fotografia. Evidentment . Pontser encara sería millor sense aquesta dominant blava.

Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •