Resultados 1 al 4 de 4

Tema: Petit però amb cara de pocs amics

  1. #1

    Petit però amb cara de pocs amics

    Avui matí hem anat a passejar per es Barranc d'Algendar i ens hem trobat amb aquest Rupit de pit vermell. Es notava que era molt jovenet ja que gairebé no volava però anava donant bots amunt i avall així que m'he aprofitat per a fer-li una mini sessió.

    De les que he fet, aquesta que vos pos m'ha agradat especialment per que está mirant ben de cara cap a on jo era i m'ha semblat un punt de vista poc habitual. També m'ha agradat la cara de pocs amics que té tot i ser un animalet tant petit.

    Nombre:  Barranc d'Algendar_0009.jpg
Visitas: 107
Tamaño: 377.2 KB

    Nikon D610 amb Nikkor 70-200 a 200 mm + retall
    ISO 1000, f/2.8, 1/250

    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  2. #2
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Què guapo aquest rupit!
    Tot i que no m'hi molesta gaire, crec que sobra foto per dalt.
    M'agrada aquest joc !

  3. #3
    Cita Iniciado por Jaume Franch Ver mensaje
    Què guapo aquest rupit!
    Tot i que no m'hi molesta gaire, crec que sobra foto per dalt.
    Sempre quan he de retallar una foto (i en aquest cas hi està molt retallada) intent mantenir, al manco, les proporcions 2:3. Segurament amb un format més quadrat també queda bé (tal com l'he penjada a instagram) però volia mantenir aquesta proporció per no deixar l'animaló tant centrat i cercar una composició més agradable a la vista, aquest és l'únic motiu pel que hi ha tant d'espai a la part superior
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  4. #4
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    D'acord, però entre un format 2:3 i un 1:1 , una proporció 3:4 (retallant algo per dalt) potser t'agradaría.
    M'agrada aquest joc !

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •