Resultados 1 al 5 de 5

Tema: Enhorabona, Marga.

  1. #1

    Enhorabona, Marga.

    El magazine fin de semana, que és un suplement que acostuma a acompanyar alguns diaris el cap de setmana, fa anys que organitza el concurs anual 'Su mejor foto'. Doncs bé, donant avui una ullada al magazine, he tingut una gran alegria en veure que la nostra companya Marga Pons és una de les 10 finalistes (a banda de les fotos guardonades amb premi) de l'esmentat concurs amb una magnífica foto de la lluna plena just darrera del far de Favàritx.
    Enhorabona, Marga!.

  2. #2
    M'agradaria que pujassis la foto en aquest fil, Marga, per a poder-la veure.

    Enhorabona!!!! Sempre he pensat que fas unes fotos molt bones, estic content per aquest reconeixement que has obtingut!!!!
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  3. #3
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Tocaría que ens donessis, al menys, un enllaç on poder veure el que comenta en Vicenç, Marga.
    M'agrada aquest joc !

  4. #4
    Gràcies companys!!!! El concurs premiava únicament les tres primeres fotos seleccionades, però a la revista impresa també s'ha fet una menció a les deu fotos següents, i entre elles hi figurava la meva. Encara que no he obtingut cap premi, sempre és una satisfacció que una foto teva agradi. És aquesta:

    Nombre:  _DSC7535.jpg
Visitas: 318
Tamaño: 38.4 KB
    Última edición por Marga Pons; 25/02/2019 a las 23:33

  5. #5
    Cita Iniciado por Jaume Franch Ver mensaje
    Tocaría que ens donessis, al menys, un enllaç on poder veure el que comenta en Vicenç, Marga.
    Jaume, no et puc donar cap enllaç, perquè de les deu fotos finalistes només se'n fa menció a la revista en paper.

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •