Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo
Resultados 1 al 10 de 11

Tema: Pujant

  1. #1

    Pujant

    Una fotografia tomada este domingo.

    Estoy en período de pruebas con mi monitor nuevo y todavia en fase de calibración. A ver como se ve...

    ISO 200..............f/11...............vel. 1/40..............focal 20mm

    Nombre:  Pujant 900.jpg
Visitas: 394
Tamaño: 432.6 KB


    Parece ser que el visionado es bastante fiel al revelado efectuado
    Última edición por Bep Taltavull; 18/02/2019 a las 22:19
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

  2. #2
    Foroadicto Avatar de Francisco Aviles
    Fecha de ingreso
    01 feb, 14
    Ubicación
    Sant LLuis
    Mensajes
    4,733
    Bep, jo veig tons de grisos, negres i blancs suaus amb harmonia

  3. #3
    M'agrada molt aquesta foto, sobretot la composició i la gran gama de grisos. Tot molt meticulós. M'agradaria més encara que la persona més propera estigues pujant escales com la més llunyana i no aturada al replà.
    Considereu que és part de la fotografia col·locar els personatges o la fotografia s'ha de limitar a gravar el que veu el fotògraf? Disculpeu, avui estic una mica filosof.

  4. #4
    M'agrada molt la composició. Entenc que l'has volgut deixar així, però com dius que encara estàs en fase de calibració... penso que si puges una mica els blancs no li anirà gens malament. Bona, Bep.

  5. #5
    Desde luego la composición es ideal, tanto del punto de visto como la situación de las personas (un poco estática la primera). Estoy de acuerdo con alguna opinión emitida sobre un pequeño aumento del contraste.

  6. #6
    Gràcies pels vostres comentaris.

    Vos explic com va anar... anàvem pujant els tres, jo l'últim, i veient la composició em vaig parar per enquadrar, quan ja anava a disparar, la meva dona es va girar perque s'adonà que jo no la seguia i

    quan va veure que feia la foto es va girar per seguir, que va ser el moment en que jo vaig disparar enduit per l'inercia del moment. després la composició ja no em va agradar...

    Teniu raó amb els blancs, no és culpa de la calibració del monitor, si no meva per no ajustar l'histograma en el revelat
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

  7. #7
    Foroadicto Avatar de Pepe Peñafiel
    Fecha de ingreso
    17 jul, 09
    Ubicación
    Palma de Mallorca
    Mensajes
    5,672
    Me encanta ese encuadre y el BN. De acuerdo con los compañeros y los blancos

  8. #8
    Ben vista l'escena.

    M'agrada el tractament en blanc i negre, encara que segur que millora un poc pujant els blancs que ja t'han comentat.

    Si na Sili tingués un peu damunt l'escaló de davant, crec que seria una escena rodona per que es notaria més que está pujant l'escala.
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  9. #9
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Crec que ja t'ho han dit tot.
    Respecte el que pregunta en Joan, tant vàlid veig enquadrar espontàniament , com demanar als personatjes que posin per l'enquadrament, sempre i quan es aconsegueixi la sensació de naturalitat.
    M'agrada aquest joc !

  10. #10
    M'agrada molt l'enquadrament de l'escala, que te fa pujar-la amb la mirada. M'agrada el tractament en blanc i negre. D'acord amb els comentaris dels companys respecte als blancs.

Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •