Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo
Resultados 1 al 10 de 12

Tema: Forest Garlic

  1. #1
    Foroadicto Avatar de Francisco Aviles
    Fecha de ingreso
    01 feb, 14
    Ubicación
    Sant LLuis
    Mensajes
    4,733

    Forest Garlic

    Hoy os dejo esta imagen de un "atipico bosque"
    Nombre:  Forest Garlic.jpg
Visitas: 351
Tamaño: 942.0 KB

  2. #2
    Francisco me saco el sombrero. Por tu imaginación creativa con aquello que se encuentra en la mayoria de casas y por el resultado fotográfico que obtienes con ellas.

  3. #3
    ¡Qué bien te curras estos inaginativos bodes! Muy bueno como es habitual. Si acaso echo en falta algo de detalle en un par de los tallos blancos.

  4. #4
    Foroadicto Avatar de Pepe Peñafiel
    Fecha de ingreso
    17 jul, 09
    Ubicación
    Palma de Mallorca
    Mensajes
    5,672
    Que buen bode Xiscu, otro más.
    Ese dueto central tiene unas texturas realmente deliciosas

  5. #5
    Molt encertada Xiscu! Un dia ens hauràs d'explicar el secret per tenir la teva visió fotogràfica. M'agrada molt el bode i el títol que has triat.

  6. #6
    Una vegada més, Xiscu, em trec el barret davant tant de la qualitat tècnica com de la teva creativitat. Si em permets una broma, et diré que és un imatge que, malgrat els seus components, per molt que l'assaboreixis, "no torna". Molt bones textures. M'agrada molt tant la llum com el color del fons. Potser (i dic "potser") des del punt de vista de l'espectador, si els elements estiguessin una mica més junts, seria encara més agraïda a la vista. Felicitats, Xiscu.

  7. #7
    Foroadicto Avatar de Francisco Aviles
    Fecha de ingreso
    01 feb, 14
    Ubicación
    Sant LLuis
    Mensajes
    4,733
    Muchas gracias a todos, por vuestros halagos y opinión...

  8. #8
    Imaginació desbordant. Tècnica impecable. Textures fantàstiques. Penso que la composició falla una mica, jo no veig un bosc. Milloraria adjuntant els elements com diu en Vicenç. O potser posar-ne mes (veig massa fons). O simplement canviant el títol.
    Felicitats Xisco!

  9. #9
    Bon bodegó Xiscu, potser baixaria una mica els blancs. Aquí si que combinen perfectament el magenta i el verd!!!
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

  10. #10
    No sé com fas aquests "bodes"... sempre ho dic...

Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •