Resultados 1 al 9 de 9

Tema: Pavelló d´estiu

  1. #1

    Pavelló d´estiu

    Un altre foto del Parc del Laberint d´horta
    Nombre:  Pavelló d´estiu.jpg
Visitas: 379
Tamaño: 484.4 KB

  2. #2
    M'agrada la composició i el monocrom càlid que has fet. Ja ens diràs si el cel és l'original o el fet de que hi hagin halos en el pas cel-arbres i una pixelació a tocar del marc es conseqüència del revelat. Al meu modest entendre aquest fet s'hauria de revisar.

  3. #3
    D'acord amb el que ha apuntat en Narcís.

    Pel meu gust el marc negre té massa pes i no ajuda a gauidir prou de la foto, però com que sé que a tu t'agrada posar-hi aquets marcs només ho coment de passada per que vull respectar el teu gust personal.

    També li trobo a faltar un pel d'aire per la part superior.
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  4. #4
    Gràcies companys. Ho revisaré i ho arreglaré.

  5. #5
    El cel no és sobreposat, Narcís. Senzillament està desdenfocat amb "desenfoque gausiano" i em va quedar el racó de dalt i algún "halo". Ho miraré d´arreglar.

  6. #6
    Lluís, la idea de la foto, l'enquadrament, el reflex, la decisió de fer-la en monocrom, la tonalitat... tot això ho trobo molt, molt encertat. És per aconseguir una molt bona foto. A la còpia que ens presentes, però, m'ha saltat a la vista un defecte (qüestió tècnica) en el cel que, opino, valdria la pena corregir. Si t'hi fixes, a tota la línea de cel tocant el marge superior, el contorn dels arbres de la dreta i a trossos de la teulada de l'edifici se li aprecia fàcilment "un defecte" (no sé com definir-ho millor) que molt probablement sigui com a conseqüència d'una selecció no prou acurada a l'hora d'aplicar el desenfocament gaussià. Crec que no són halos. Pregunta, Lluís. Cal aplicar el desenfocament?

  7. #7
    Has posat el dit a la ñafra, Vicens. Vaig seleccionar l cel "a lo bèstia". Ja ho he arreglat. És similar a el que em va dir en Narcís. Soc massa impacient i em pensava que no es veuria. Quan a lo de desenfocar el cel t´he de dir que si. Amb el cel normal es veia molt lleig. Les vostres observacions em serveixen de molt.

  8. #8
    M'agrada l'escena i el tractament que has triat, corregint aquestes coses que apunten els companys és una bona fotografia.
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

  9. #9
    Foroadicto Avatar de Pepe Peñafiel
    Fecha de ingreso
    17 jul, 09
    Ubicación
    Palma de Mallorca
    Mensajes
    5,672
    No puedo estar mas de acuerdo, la localización y el encuadre son buenos y el BN le cae muy bien.Las correcciones mejorarán esta imagen aún más,

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •