Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo
Resultados 1 al 10 de 11

Tema: Circumpolar en es Caparrot de Forma

  1. #1

    Circumpolar en es Caparrot de Forma

    És molt curiós com processam ses fotos un i l'altre, també té a veure els diferents objectius i les càmeres que feim servir. Jo estava al costat d'en Tito quant feien aquestes fotos, el Carlos ens havia astava caçant altres imatges.
    Le meva càmera Nikon D-300 i un objectiu 18/200 a 18 mm. Apilament de 105 fotos i muntades en photoshop.


    Nombre:  Circunpolar Caparrot de Forma-1024.jpg
Visitas: 346
Tamaño: 474.4 KB

  2. #2
    Creo que mejorará si en el procesado corriges un poco el balance de blancos de las piedras (un poco más de calidez le beneficiaría) y le das algo más de luminosidad.
    El cielo y la composición sin problemas.

  3. #3
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Excelente composición vertical.
    De acuerdo con el comentario de Carlos.
    M'agrada aquest joc !

  4. #4
    A ver que os parece con estas correcciones según vuestras sugerencias.

    Nombre:  Circunpolar Caparrot de Forma-1-1024.jpg
Visitas: 369
Tamaño: 478.3 KB

  5. #5
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Dóna la sensació que en lloc de donar calidèsa, l'has refredat,
    M'agrada aquest joc !

  6. #6

  7. #7
    Doncs després de veure els últims comentaris d'en Jaume i en Carlos, jo m'espero a comentar... però que sàpigues que la primera ja m'agradava força

  8. #8
    A mi la primera m'agrada,, però em falta una mica de lluminositat en el cel.

  9. #9
    Les dominants magentes que hi havia i que es van accentuar per mor dels nuvoltats que anaven passant, se m'ha fet molt dificil processar aquesta foto, tant el cel com el terra. Tampoc afavorèix la foto quant dono més llumionositat al cel.
    Pot ser la duré a la propera trobada de FotoFinde a veure si podem millorar-la.

  10. #10
    Estaria bé saber quin ISO tenies i quin temps d'exposició.

    En la segona foto, si has fet una selecció del cel per a corregir el que et van dir els companys, em sembla que devora la base del tronc del arbre se te va oblidar afegir-hi un tros de cel ja que hi ha una zona delimitada pel tronc i el primer traç d'estel que es veu diferent a la resta de cel.
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •