Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo
Resultados 1 al 10 de 13

Tema: Ribadesella

  1. #1
    Forero Activo Avatar de Cisco Dura
    Fecha de ingreso
    03 jul, 13
    Ubicación
    Ciutadella
    Mensajes
    962

    Ribadesella

    Hola a tots. Aquesta foto que present, suposo que compleix dins el tema del mes.,
    Està feta a Ribadesella, aquesta primavera passada, i encara que quan la vaig fer en vaig centrar amb el piragüista, i és a on vaig fer l'enfocament (pot ser que li falti una mica d'enfocament a la resta per aquest motiu, focal i diafragma), el resultat de quan la vaig processar en va agradar i força, sobretot pels colors que va treure tant a la mar, com a les façanes que són de molts de colors a Ribadesella.
    Dades: Iso 200 Focal 129 mm Diafragma f/7,1 Velocitat 1/500
    Nombre:  Ribadesella-2-Editar copia.jpg
Visitas: 808
Tamaño: 542.8 KB

  2. #2
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    La foto és molt bona . El processat un pel forçat, no?
    M'agrada aquest joc !

  3. #3
    La fotografia m'agrada, però comparteixo el comentari de que la veig molt forçada.

  4. #4
    Em sap greu, Cisco, però aquest tipus de procesat no m'aporta res. Al meu criteri aquest tractament fa malbé el que podria ser -pel que s'aprecia a la imatge- una bona foto.

  5. #5
    A mes a mes li veig una certa dominant magenta. Llàstima perque l´enquadrament em sembla molt bò.

  6. #6
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    22 jul, 17
    Ubicación
    Sant Cugat del Vallès (11 mesos) + Menorca ( 1 mes :-)
    Mensajes
    1,165
    L’enquadrament en vertical amb el kayak asota m’agrada molt. Però també la trobo massa processada.

  7. #7
    Forero Activo Avatar de Cisco Dura
    Fecha de ingreso
    03 jul, 13
    Ubicación
    Ciutadella
    Mensajes
    962
    Hola a tots. En primer lloc em sap greu no haver contestat abans en els vostres comentaris, però durant la setmana ho tinc un poc complicat.
    Després de veure els vostres comentaris i que sembla que tots coincidiu amb el mateix, he intentat fer un nou processat, encara que si vull dir que una volta feta una vegada, em costa perquè em sembla que estic un poc contaminat del processament de la primera.
    També vull dir que no sé el motiu, però a vegades quan vaig processant una foto, sense donar-me compta moltes vegades et vas engrescant amb aquell procediment i si és veritat que arriba un punt que perd un poc el camí i açò que moltes vegades segueix l'observació que fa ver en Vicenç una vegada de posar una foto en "Barbecho·
    Present també el raw tal com va sortir de la màquina.
    Nombre:  Ribadesella-2-Editar-2.jpg
Visitas: 774
Tamaño: 434.7 KB

    Raw en miniatura
    Clic en la imagen para ver su versión completa. 

Nombre: Ribadesella-2.jpg 
Visitas: 163 
Tamaño: 523.8 KB 
ID: 11217

  8. #8
    Al meu criteri, millor aquesta segona versió que no pas l'original. Has provat en monocrom?

  9. #9

  10. #10
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Cita Iniciado por Lafebre Ver mensaje
    Al meu criteri, millor aquesta segona versió que no pas l'original. Has provat en monocrom?
    Vicenç, monocrom?

    Mol millor aquesta versió.
    M'agrada aquest joc !

Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •