Página 2 de 3 PrimerPrimer 123 ÚltimoÚltimo
Resultados 11 al 20 de 27

Tema: Sa punta de Ses Salines

  1. #11
    Gràcies a tots per les vostres aportacions.

    Jaume: la idea inicial del processat va ser respectar la llum que hi havia en aquell moment: el sol estava guaitant per darrera un núvol i il.luminava de manera més intensa la caseta i la feia destacar de la resta de la foto.

    D'acorc amb que es pot fer un processat més agoserat per a donar més impacte a la foto (el tenc fet també) però, com he dit, la idea inicial era mostrar la llum d'aquell moment.
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  2. #12
    De vegades ens costa veure altres opcions a les que ja tenim dins el cap, per ser les més habituals...... i que bé que queda un altre punt de vista! A jo també m'agrada tal i com la presentes, encara que també me la puc imaginar amb l'idea inicial dels núvols tenyits dels colors de la posta de sol. Bona excusa per tornar-hi ;-)

  3. #13
    Cita Iniciado por Marga Pons Ver mensaje
    De vegades ens costa veure altres opcions a les que ja tenim dins el cap, per ser les més habituals...... i que bé que queda un altre punt de vista! A jo també m'agrada tal i com la presentes, encara que també me la puc imaginar amb l'idea inicial dels núvols tenyits dels colors de la posta de sol. Bona excusa per tornar-hi ;-)
    Si Marga, aquesta era s'idea inicial però a mesura que s'atracava l'ocàs els núvols van desapareixer...

    Enviat des del meu LG-K580 usant Tapatalk
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  4. #14
    Bona composició i tractament molt natural de l'escena. Punt de vista diferent
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

  5. #15
    Gràcies, Bep.
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  6. #16
    Si em permetu rescataré aquest fil de l'oblit per que en el seu dia vam discrepar una mica en quant a com podia quedar millor la foto. Després de tots els comentaris vaig tornar a fer feina amb la foto i vaig arribar a una altra versió que també em va agradar (fins i tot més que la versió inicial) i l'he presentada en alguns concursos internacionals sense gaire èxit fins avui ja que m'acaben de notificar els resultats del "1st Salon International d'Art Photographique Flobecquois FLO 2019" a Bèlgica de fotografies impreses i en la secció de paissatges en perill m'han premiat aquesta foto amb una Menció d'Honor FIAP. La versió és aquesta:

    Nombre:  Distant times.jpg
Visitas: 36
Tamaño: 605.5 KB

    Crec que amb açò es demostra la validesa de l'intercanvi d'opinions d'aquest fòrum. Gràcies a tots.
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  7. #17
    Enhorabona Joan!
    Record que hi vam anar junts!
    Ses ombres i contrast que has donat as núvols li donen un plus a sa foto!
    M'has de explicar que vol dir açò de "secció de paissatges en perill"

  8. #18
    Cita Iniciado por Felix Bagur Ver mensaje
    Enhorabona Joan!
    Record que hi vam anar junts!
    Ses ombres i contrast que has donat as núvols li donen un plus a sa foto!
    M'has de explicar que vol dir açò de "secció de paissatges en perill"
    Era un tema específic d'es concurs a part d'un tema lliure

    Enviat des del meu ANE-LX1 usant Tapatalk
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  9. #19
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Sensacions: Magnífica.
    Comentari tècnic: No puc evitar recordar-te que no estavem d'acord amb lo de les altes llums.
    M'agrada aquest joc !

  10. #20
    Cita Iniciado por Jaume Franch Ver mensaje
    Sensacions: Magnífica.
    Comentari tècnic: No puc evitar recordar-te que no estavem d'acord amb lo de les altes llums.
    No, perque sa meua intenció inicial era reproduir sa llum i sensacions del moment i després a rel d'es comentaris vaig fer un processat diferent donant un poc de dramatisme a sa foto.

    Enviat des del meu ANE-LX1 usant Tapatalk
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

Página 2 de 3 PrimerPrimer 123 ÚltimoÚltimo

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •