Página 1 de 3 123 ÚltimoÚltimo
Resultados 1 al 10 de 27

Tema: Sa punta de Ses Salines

  1. #1

    Sa punta de Ses Salines

    Avui capvespre he anat amb uns amics fins sa Punta de Ses Salines per a fotografiar sa caseta de vorera que hi ha i que ja ha estat inmortalitzada milions de vegades.

    S'idea era esperar al crepúscle per a veure si els núvols es tenyien de color però a mesura que ha passat el temps el núvols han anat marxant, per tant he preferit processar-ne una de les primeres que he fet ja que el cel és més atractiu.
    Nombre:  Punta de Ses Salines_0002.jpg
Visitas: 514
Tamaño: 739.2 KB


    Nikon D610 amb Nikkor 20 mm
    ISO 100, f/5, vel. 1/15
    Filtre polaritzador + Degradat suau de 3 passos

    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  2. #2
    Aquesta caseta gaire be sempre la presentent presa de l'antre costat. També és fotogènica des d'aquesta banda.

  3. #3
    Muy buena composición. Creo que podría darse algo más de interés al cielo ya que le has dado tanto protagonismo. Me parece un poco inclinada a la izquierda.

  4. #4
    Gràcies pels vostres comentaris.
    Raul: precisament s'idea que tenia dins es cap era donar una visió diferent de sa caseta.
    Carlos: es cierto que del cielo se puede sacar más intensidad, sin embargo no era mi intención dar más protagonismo al cielo que a la caseta y al estar tan lejana no quise que perdiera el protagonismo.
    En cuanto a la inclinación, pienso que se trata más de un efecto óptico, que yo no veo (dicho sea de paso), puesto que nivelé la cámara con el horizonte virtual al encuadrar.

    Enviat des del meu LG-K580 usant Tapatalk
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  5. #5
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Bona foto, Joan A.
    Cal baixar un poc les altes llums , centrades a la caseta.
    Cal anivellar. Efectivament, cau cap l'esquerra. Poc , però es nota i no crec que sigui un efecte òptic.
    M'agrada aquest joc !

  6. #6
    Cita Iniciado por Jaume Franch Ver mensaje
    Bona foto, Joan A.
    Cal baixar un poc les altes llums , centrades a la caseta.
    Cal anivellar. Efectivament, cau cap l'esquerra. Poc , però es nota i no crec que sigui un efecte òptic.
    Em sap greu, no compartesc aquesta opinió de les altes llums....

    En quan al nivell, voldria saber quina linea agafes de referència.

    Enviat des del meu LG-K580 usant Tapatalk
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  7. #7
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Aquesta foto, per les petites discrepàncies que genera, aniría be discutir-la en una tertúlia.
    M'agrada aquest joc !

  8. #8
    M'agrada tal qual la presentes, però crec que amb qualsevol altra opció de les que han aportat els companys també m'agradaria.

  9. #9
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    22 jul, 17
    Ubicación
    Sant Cugat del Vallès (11 mesos) + Menorca ( 1 mes :-)
    Mensajes
    1,165
    Aquesta caseta deu ser la més fotografiada de Menorca :-)
    quin encant que desprèn una casa tant simple.... m’agrada la visió de s’altra banda. Ben vista.
    a mi m’agrada tal qual. Transmet molta pau.

  10. #10
    Personalment m'agrada tal com la presentes. No veig que la caseta no estigui horitzontal.

Página 1 de 3 123 ÚltimoÚltimo

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •