Página 3 de 3 PrimerPrimer 123
Resultados 21 al 27 de 27

Tema: Sa punta de Ses Salines

  1. #21
    Enhorabona, Joan A.!

  2. #22
    Magnífico procesado y merecido reconocimiento.

  3. #23
    Foroadicto Avatar de Francisco Aviles
    Fecha de ingreso
    01 feb, 14
    Ubicación
    Sant LLuis
    Mensajes
    4,733
    Primer de tot, repetiré una vegada més la meua opinió en quan a pujar més d'una foto diferent en el mateix fil: crec que si pujam fotos diferents, encara que siguin del mateix tema, dins l'apartat de crítica fotogràfica, dona peu a que els comentaris s'entremesclin i sigui difícil saber de quina foto parlam.
    Dit açò, només comentaré la primera foto, tal com he fet en altres ocasions en que heu penjat més d'una foto en aquest subfòrum.

    Joan...
    Aquestes paraules són teves, jo si comentaré les dues, ja que crec que en un mateix apartat, es poden comentar diferents preses del mateix tema.La primera que ens presentes m'agrada, aquest angle diferent en què aquesta presa la imatge.
    La segona potser és mes espectacular, però no m'agrada ho sento.
    Felicitats per aquest premi .. Joan

  4. #24
    Cita Iniciado por Francisco Aviles Ver mensaje
    Primer de tot, repetiré una vegada més la meua opinió en quan a pujar més d'una foto diferent en el mateix fil: crec que si pujam fotos diferents, encara que siguin del mateix tema, dins l'apartat de crítica fotogràfica, dona peu a que els comentaris s'entremesclin i sigui difícil saber de quina foto parlam.
    Dit açò, només comentaré la primera foto, tal com he fet en altres ocasions en que heu penjat més d'una foto en aquest subfòrum.

    Joan...
    Aquestes paraules són teves, jo si comentaré les dues, ja que crec que en un mateix apartat, es poden comentar diferents preses del mateix tema.La primera que ens presentes m'agrada, aquest angle diferent en què aquesta presa la imatge.
    La segona potser és mes espectacular, però no m'agrada ho sento.
    Felicitats per aquest premi .. Joan
    En aquest cas es tracta exactament de la mateixa foto processada de manera diferent, no de dues fotos diferents. A n'es meu entendre hi ha una diferència molt clara entre una cosa i una altra, Xiscu, però entenc que no tots pensem igual.

    Gràcies a tots pels comentaris.

    Enviat des del meu ANE-LX1 usant Tapatalk
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  5. #25
    Foroadicto Avatar de Francisco Aviles
    Fecha de ingreso
    01 feb, 14
    Ubicación
    Sant LLuis
    Mensajes
    4,733
    Cita Iniciado por Joan A. Gomila Ver mensaje
    En aquest cas es tracta exactament de la mateixa foto processada de manera diferent, no de dues fotos diferents. A n'es meu entendre hi ha una diferència molt clara entre una cosa i una altra, Xiscu, però entenc que no tots pensem igual.

    Gràcies a tots pels comentaris.

    Enviat des del meu ANE-LX1 usant Tapatalk

    Molt be, Joan
    Això és lo interessant del tema, ningú pensem igual.
    Això enriqueix el pensament i la vida mateixa

  6. #26
    Lo interesante, y lo difícil, es saber transmitir la los demás el sentimiento que experimentó el autor al hacer la foto. En este caso la primera sugiere luz, día diáfano y cálido. La segunda todo lo contrario. ¿Qué sentiste, qué querías transmitir tú, Joan?

  7. #27
    Yo quería transmitir lo primero, de ahí el hecho que defiendera la primera versión pero después de los comentarios que se hicieron quise probar de llevar la foto al otro extremo y el resultado me gustó.
    Con la recuperación de este hilo tan sólo pretendía poner en valor los comentarios que hacemos de las fotos y lo que podemos mejorar en algunos casos.
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

Página 3 de 3 PrimerPrimer 123

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •