Resultados 1 al 7 de 7

Tema: As peus de la Seu

  1. #1

    As peus de la Seu

    Aquest és un muntatge que vaig fer después de visitar la Seu de Manresa, l´any passat. Ja sé que a alguns no els agraden els muntatges d´aquest tipus, pero a mi si que m´agrada crear imatges sofisticades. Opinions please.
    Nombre:  Als peus de la Seu copia.jpg
Visitas: 394
Tamaño: 163.7 KB

  2. #2
    A mi no em desagraden aquest tipus de muntatges, Lluís, -és més, n'hi ha que m'agraden molt- però si que els hi demano que siguin "creïbles" encara que sabem que són muntatge. En aquest cas, tot i que la llum que té la model ve aproximadament de la mateixa direcció que la que il·lumina la Seu, la noia està "situada" a la zona d'ombra de l'escena, i això provoca un cert xoc visual. Si la model estigués rebent la llum tal com es veu en el seu cos, es veuria una ombra, més o menys marcada, sobre les escales. El perfilat d'alguna part del cos (banda esquerra de la imatge) també delata coses. Lluís, has demanat opinions expressament i ho dic tal com ho veig, però potser hi hagi altres companys que tinguin una opinió totalment contraria.

  3. #3
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    1. Sóc dels que no em convenç aquest tipus de muntatge i menys si tenim en compte el que en Vicenç comenta: la credibilitat.
    2. Al fnostre fòrum hi ha un apartat de "Fotomuntatge" on crec que hauría d'anar aquesta foto i a on també es pot criticar i comentar.
    3. Siguent un fotomuntatge no sé si les dades EXIF ténen massa interés, però t'ho recordo una vegada més per a veure si et convenço per que les posis a les noves fotos que pugis.
    4. Veig positiu el teu interés per innovar. No paris.
    M'agrada aquest joc !

  4. #4
    Foroadicto Avatar de Francisco Aviles
    Fecha de ingreso
    01 feb, 14
    Ubicación
    Sant LLuis
    Mensajes
    4,733
    LLuis, la idea es bona.. pero si.. es nota
    Com diu en Jaume tú no paris sigue.. sigue

  5. #5
    Estic d'acord amb els comentaris dels companys, se nota massa que és un muntatge. Per contra, la foto en si m'agrada força, l'enquadrament és molt bo!!

  6. #6
    Cuando he visto la foto y antes de leer que es un montaje, te he imaginado por allí con una joven en pelota picada...ja, ja...
    Está muy bien hecho y tiene interés visual.

  7. #7
    Ja t'ho han dit tot Lluis, jo li baixaria brillo per ajustar-la a les llums de l'escala
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •