Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo
Resultados 1 al 10 de 13

Tema: Un carrer de Pals

  1. #1

    Un carrer de Pals

    A Revel'Art esteim preparant una exposiciò fotogràfica monográfica de fotografía urbana en blanc i negre. Aquesta és una de les que vull exposar i voldría la vostra opinió abans d'imprimir-la.

    F/9; Iso 400; 1/320; 18 mm.

    Nombre:  DSC_7028.bn Pals-1024.jpg
Visitas: 343
Tamaño: 519.3 KB

  2. #2
    La veig des de es mòbil i em fa mal opinar però provaria a pujar es contrast.

    Enviat des del meu LG-K580 usant Tapatalk
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  3. #3
    Molt bona foto i molt ben enquadrada. Jo aclariria una mica les zones fosques. El que hi veig és massa contrast. És curiós que un company pessebrista va fer un diorama d´aquest mateix carrer fa dos anys.

  4. #4
    Ja que ho demanes expressament, et comento, Raül. Coincideixo amb en Lluís, m'agrada molt la foto amb aquest enquadrament i també crec que les ombres estan massa fosques, i hi ha zones on els negres han perdut tot el detall. A més, ara diré una cosa "anfifotofindera", però crec que els núvols del cel -en aquest cas- tenen massa protagonisme. Crec que és una molt bona foto per fer en BN i on, pel tipus del contingut -aquests magnífics edificis de pedra que ja omplen prou la imatge- el cel ha de ser només complementari, com un acompanyant, i no ser també el protagonista. Si la foto va a una exposició, procura també eliminar l'halo de les teulades de la casa de la dreta. Si tens el raw, jo començaria de nou. La foto s'ho val, i molt, Raül.

  5. #5
    Moltes gràcies per comentar.

    He fet els sugeriments d'en Vicenç i l'he tornada a processar. Aviam si vos agrada més auquest resultat.

    Jo has de dir que en blanc i negre, m'agraden ben contrastades, per que opino que li dónen més dramatisme a la foto, no obstant, la segona versiò també m'agrada proo.

    Nombre:  DSC_7028 Pals 2-1024.jpg
Visitas: 321
Tamaño: 479.1 KB

  6. #6
    Decididamente la foto original es la mejor.

  7. #7
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    No estic d'acord amb en Carlos.
    Hi ha coses positives a les dues versions.
    Des d'el meu punt de vista, compensaria llums a partir d'aquesta comparativa entre les dues versions que ens has pujat.
    Nombre:  Sintes_Palsx2.jpg
Visitas: 321
Tamaño: 763.9 KB
    M'agrada aquest joc !

  8. #8
    Raül, a veure si em sé explicar prou bé. Començaré per dir que, com diu en Jaume, hi veig coses positives a les dues versions però, al meu criteri, cap de les dues és "la foto". Les llums, respectaria les de la versió original però, tal com vaig comentar, aclariria les zones on les ombres han perdut detall (per exemple, la silueta i l'entorn de les dues persones sota l'arc m'agrada força més a la nova versió). El fet que comentés de començar de nou a partir del raw era per no fer procesat sobre procesat del jpeg i que anés perdent qualitat.

  9. #9
    Molt bon enquadrament. D'entrada m'agrada més la original, tot i que com ja s'ha dit tocaria una mica les ombres.

  10. #10
    Pues yo la segunda versión la sigo viendo plana, llena de grises. Aunque, partiendo de esta última y para satisfacer a todos, ¿qué tal aumentarle el contraste?

Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •