Resultados 1 al 7 de 7

Tema: Explosió de llums i colors

Vista híbrida

Mensaje anterior Mensaje anterior   Próximo mensaje Próximo mensaje
  1. #1

    Explosió de llums i colors

    Aquesta foto ja la vaig penjar fa temps pero a mi m´agrada molt i penso que és idònia per al tema del mes. Està feta amb un ull de peig de 8mm. i vaig retallar per baix perque estaba ple de gent.
    Nombre:  Explossió de llum i color.jpg
Visitas: 869
Tamaño: 957.2 KB

  2. #2
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Magnífica imatge, Lluís.
    No sé si el concepte de "solarització" és el que hi veig i, per aquest motiu, no m'acaba de fer el pès.
    Pots posar les dades EXIF?
    M'agrada aquest joc !

  3. #3
    Posiblement, Jaume, el que hi veus és que he saturat els colors una mica massa. Ho sento pero fa molt temps que la vaig fer i no sé a ón anar a buscar l´original per posar les dades. Penso que tampoc val la pena. Recordo que la vaig tirar amb la Canon EOS I, Mark III, objectiu Samyong de 8 mm. com que no deixaban montar trespeus, vaig pujar molt l´ISO (2000 Asa) i vaig diafragmar, si mal no recordo f8.

  4. #4
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    22 jul, 17
    Ubicación
    Sant Cugat del Vallès (11 mesos) + Menorca ( 1 mes :-)
    Mensajes
    1,165
    Deixant de banda que no sé si el sr Gaudí hauria estat gaire d’acord a que li corbesis les columnes d’aquesta forma ( de fet la foto desafia força les lleis de la física :-)
    trobo la imatge altament impactant.
    És força difícil poder plasmar l’inmensitat del lloc i tu ho has aconseguit.
    Els colors m’agraden , transmeten la força que un sent quna ès dins.

    m’agrada molt.

  5. #5
    És cert que les òptiques "ull de peix" solen donar imatges espectaculars, però en aquest cas concret no m'acaba de fer el pes el resultat. Comentes, Lluís, que vas retallar la part inferior perquè estava ple de gent, i em pregunto -però no ho sé- si la imatge sencera no hagués quedat millor.

  6. #6
    No. Vicens. Tinc la foto sencera i és una disbauxa. Una "merienda de negros". Gent per tot arreu a lo bèstia.

  7. #7
    L'enquadrament presentat a mi m'agrada. El color en arquitectura aquí el produeixen els vitralls i no m'acaba d'agradar el resultat a l'esquerra.

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •