Resultados 1 al 9 de 9

Tema: Festival d'hivern

  1. #1

    Festival d'hivern

    Al el mateix lloc on a Munic celebren l'"Oktoberfest" -la gran festa de la cervesa-, però amb una temperaqtura ambient força diferent, al desembre hi celebren el festival d'hivern, amb una gran i variada oferta gastronòmica i mercats de tot tipus.

    Clic en la imagen para ver su versión completa. 

Nombre: Festival d'hivern.jpg 
Visitas: 443 
Tamaño: 762.1 KB 
ID: 11174

    ISO 3200
    Nikkor 24-70 a 28 mm, f/5
    1/60 sec.
    -0,67EV

  2. #2
    Llamativa por el colorido y encomiable por la situación del grupo.

  3. #3
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Interessant foto.
    El primer que m'ha "molestat" al veure la foto, ha estat la foscor dels personatges i de la base de la piràmide taronja.
    M'agrada aquest joc !

  4. #4
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    22 jul, 17
    Ubicación
    Sant Cugat del Vallès (11 mesos) + Menorca ( 1 mes :-)
    Mensajes
    1,165
    Coneient la teva passió pels colors, no em sorprèn que fessis aquesta foto Vicenç. Però personalment no m'acaba d'enganxar, no sé dir-te el perquè.

  5. #5
    Gràcies per comentar, companys.

  6. #6
    Una foto força interessant pero, Vicens, sempre ens has posat el llistó molt alt i aquesta, penso, no respón a les espectatives que em desperten quan obro una foto teva.

  7. #7
    Arribo molt tard, però he de dir que la trobo una bona fotografia nocturna, amb la dificultat que comporta la presencia de persones que és mouen inesperadament.

  8. #8
    Cita Iniciado por Narcis Arpi Ver mensaje
    Arribo molt tard, però he de dir que la trobo una bona fotografia nocturna, amb la dificultat que comporta la presencia de persones que és mouen inesperadament.

  9. #9
    Fantàstica Vicenç. Felicitats!!
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •