Resultados 1 al 10 de 10

Tema: Hora blava a NY

  1. #1

    Hora blava a NY

    Nombre:  _DSC3366-Pano.3.jpg
Visitas: 784
Tamaño: 293.1 KB


    Anar a NY i no fer alguna nocturna hagués estat un pecat. El mateix devien pensar els altres quatre fotògrafs que feien la mateixa foto que jo en aquell mateix moment.

  2. #2
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Magnífica, Marga!.
    Prova a enfosquir l'aria de edificis i cel, selectivament.
    També ajudaría a millorar aquesta preciosa foto la reducció de renou del cel.
    M'agrada aquest joc !

  3. #3
    Gràcies Jaume, pels consells!

  4. #4
    A mi només em queda per dir: que agraïdes que són aquestes fotos!!

  5. #5
    Cita Iniciado por Lafebre Ver mensaje
    A mi només em queda per dir: que agraïdes que són aquestes fotos!!
    Sempre Vicenç...aquestes fotos sempre surten bé! Per molt “típiques” que siguin i per molt que estiguin fotografiades mil vegades abans, és un gust ser allà i ser tu qui estigui apretant el botó. Gràcies per tots els teus comentaris!

  6. #6
    Poc més puc afegir al que han dit els companys.

    Ja he vist vàries fotografies semblants a aquesta però el que no sé és que són aquets pilons que sobresurten de l'aigua i quin ús tenen. Tu ho saps, Marga?
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  7. #7
    Cita Iniciado por Joan A. Gomila Ver mensaje
    Poc més puc afegir al que han dit els companys.

    Ja he vist vàries fotografies semblants a aquesta però el que no sé és que són aquets pilons que sobresurten de l'aigua i quin ús tenen. Tu ho saps, Marga?
    Ni idea Joan, i n’és ple. M’ho vaig demanar allà i m’ho segueix demanant ara. Restes d’antics molls? Si te fixes estan ben embolicats amb plàstics i amb anelles (supós que per ben subjectar els plàstics).... interés per conservar-los?

  8. #8
    Cita Iniciado por Marga Pons Ver mensaje
    Ni idea Joan, i n’és ple. M’ho vaig demanar allà i m’ho segueix demanant ara. Restes d’antics molls? Si te fixes estan ben embolicats amb plàstics i amb anelles (supós que per ben subjectar els plàstics).... interés per conservar-los?
    Precisament aquest interés que es manifesta en la seva conservació mitjançant els plàstics m'ha fet plantejar el dubte....
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  9. #9
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    22 jul, 17
    Ubicación
    Sant Cugat del Vallès (11 mesos) + Menorca ( 1 mes :-)
    Mensajes
    1,165
    Cita Iniciado por Marga Pons Ver mensaje
    Sempre Vicenç...aquestes fotos sempre surten bé! Per molt “típiques” que siguin i per molt que estiguin fotografiades mil vegades abans, és un gust ser allà i ser tu qui estigui apretant el botó. Gràcies per tots els teus comentaris!
    Totalment d’acord. Qualsevol imtge que un ha fet té el valor afegit del record del momemt i del vitage en si, però en el teu cas l’imatge l’apreciem fins qels que no et vam acompanyar. Gran foto :-)

    En quant als pilons
    m’he encuriosit i he estat buscant què són. Pel que he trobat, son pilones remanents d’antics molls que encara conserven perque ara són micro-habitats marims
    de valor ecològic:

    https://hudsonriverpark.org/assets/c...n2016Final.pdf

  10. #10
    Gràcies per l'informació Bet!

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •