Resultados 1 al 7 de 7

Tema: Singapore by night

  1. #1
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    22 jul, 17
    Ubicación
    Sant Cugat del Vallès (11 mesos) + Menorca ( 1 mes :-)
    Mensajes
    1,165

    Singapore by night

    Diria que aquesta no l'havia posat al FF encara. Tècnicament millorable però les vistes són díficils de superar... Feta des del pis 57 del edifici més conegut de la ciutat

    Nombre:  201808 Singapore skyline web .jpg
Visitas: 892
Tamaño: 520.3 KB

  2. #2
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    La foto és de postal.
    M'agrada aquest joc !

  3. #3
    Doncs a mi m'agrada molt. Com a enquadrament, però, potser s'hauria d'haver girat la càmera una mica cap a l'esquerra per evitar que els edificis alts no estiguin tan enganxats al marge de la foto, encara que hagués sigut a costa de no sortir l'edifici, també alt, de la dreta de la imatge. Però com no conec l'indret no sé si això era factible. Però per la resta, molt bé.

  4. #4
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    22 jul, 17
    Ubicación
    Sant Cugat del Vallès (11 mesos) + Menorca ( 1 mes :-)
    Mensajes
    1,165
    Vicenç, ho sé, però no era factible per l'objectiu que tenia i perquè era impossible moure'm cap enrera per agafar més angle, ja que en aquell terrat des d'on vaig fer la foto hi era jo i unes 100 persones més fent-se fotos, la majoria selfies, gent aixecant pals, tots ben enganxats a la barana, etc..... per tant ben complicat tot plegat....
    Encara prou bé que em va quedar donades les condicions de treball :-)

  5. #5
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    16 may, 17
    Ubicación
    Ciudadela
    Mensajes
    845
    Espectacular, tanto el paisaje como la foto.

  6. #6
    Cita Iniciado por Elisabet Marti Ver mensaje
    Vicenç, ho sé, però no era factible per l'objectiu que tenia i perquè era impossible moure'm cap enrera per agafar més angle, ja que en aquell terrat des d'on vaig fer la foto hi era jo i unes 100 persones més fent-se fotos, la majoria selfies, gent aixecant pals, tots ben enganxats a la barana, etc..... per tant ben complicat tot plegat....
    Encara prou bé que em va quedar donades les condicions de treball :-)
    Eeeeexxxxxx! Esgarrifances m'agafen només de pensar el que em dius. M'ho puc imaginar. N'has tret un molt bon profit malgrat la situació.

  7. #7
    Molt bona imatge Bet, com descrius la situació del moment, encara gràcies. Darrerament aquestes fotografies urbanes nocturnes m'agraden algo més fredes, però ja sabem que per gustos...

    Si voleu un consell als que feu aquest tipus de fotografies en aquestes situacions és que quan tingueu la posició per fer-la, en feu 4 o 5 per formar una panoràmica, sempre sobreposant un terç de cada imatge.

    No costa res fer-les quan estigueu a primera linia, després la montau o no, però tindreu l'oportunitat de fer-ho si voleu. sense haver de lamentar-ho quan ja no hi sigueu.

    Per cert, mai m'hi he trobat... jajajaja
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •