Resultados 1 al 2 de 2

Tema: Match point !

Vista híbrida

Mensaje anterior Mensaje anterior   Próximo mensaje Próximo mensaje
  1. #1
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1

    Match point !

    Com us ha dit el nostre company Joan A. Gomila, dissabte vaig anar de convidat a fer fotos al partit del Avarca Menorca Volei Vs Sant Cugat.
    Va ser un luxe poder provar el Nikkor 200-500mm. en aquesta disciplina esportiva.
    Va ser emocionant veure com aquestes entusiastes jugadores van donar la volta a un partit que anaven perden per 2 sets a 0, i van acabar guanyant 2 a 3. Enorme gesta!.

    Aquí us deixo un parell de fotos.
    La primera que he volgut pujar és aquesta on es veu l'evident gest de victòria de les jugadores, en el moment de veure com el tanto queia a favor seu.

    Tota una experiència fotogràfica, més si tenim en compte certs elements de dificultat: la rapidèsa dels aconteixements i la llum insuficient.
    Crec que n'hi haurà alguna més de potable.

    Nombre:  _NEF1792a1-8cv.jpg
Visitas: 319
Tamaño: 744.7 KB

    Nikon D750 - 200-500mm a 200mm - f/5,6 - 1/1600 - ISO6400

    Clic en la imagen para ver su versión completa. 

Nombre: _NEF1737a-8Cv.jpg 
Visitas: 323 
Tamaño: 715.9 KB 
ID: 11157

    Clic en la imagen para ver su versión completa. 

Nombre: _NEF1918a-8Cv.jpg 
Visitas: 331 
Tamaño: 630.1 KB 
ID: 11161

    Mateixos paràmetres

    Va ser un gust acceptar la convidada que em vareu fer, companys.
    D'entrada, perque veieu que hi vaig anar en blanc, vaig tenir que demanar-li a en Joan A. que em digués quin equip era el nostre.
    Dins d'aquest desconeixement, vaig veure que a cada equip hi havia una jugadora que lluïa una vestimenta diferent de la resta de les seves companyes. Després em vaig enterar que es tracta de la "líbero". Per cert, quin carisme que té aquesta mossa, la M.A.Gomila!
    M'agrada aquest joc !

  2. #2

    Fer fotos d'esport no acostuma a ser fàcil. Si no ets coneixedor de l'esport que vas a fotografiar se li suma dificultat.

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •