Página 2 de 2 PrimerPrimer 12
Resultados 11 al 14 de 14

Tema: Líbero internacional

  1. #11
    Estic d´acord amb en Bep. Penso que la millor opció és eliminar el cap desenfocat.

  2. #12
    Bep i Lluis, ho provaré en tenir ocasió.

    Jaume, certament és una coincidència que tant na Maria Antonia i la meva filla duguin el mateix llinatge i que juguin a la mateixa posició dins el camp. L'any passat, quan na Teresa jugava amb el primer equip era la suplent de na Maria Antonia i a la pàgina web de la federació espanyola els hi van posar els mateixos dos llinatges per equivocació, com si fossin germanes, jajaja.
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  3. #13
    Molt dinàmica i colorida. Una bona foto Joan! Hi ha fotos que tens clar que necesiten un petit retall, però que difícil saber on el necesiten realment.

  4. #14
    Joan A., ja que ho demanes expressament, jo retallaria tal com t'ho vaig exposar en el meu comentari original. Està clar que totes les opcions de millora poden ser vàlides encara que no siguin compartides. Per concepte, jo no clonaria mai res en una foto d'esports. Són punts de vista.

Página 2 de 2 PrimerPrimer 12

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •