Resultados 1 al 7 de 7

Tema: S'Escull d'en Caragol

  1. #1

    S'Escull d'en Caragol

    Avui matí he anat fins davant aquest escull que, si no m'equivoc, és l'únic escull de Menorca senyalitzat amb una balisa lluminosa.

    La idea era fer una foto minimalista i en blanc i negre. El motiu del blanc i negre era per que creia que no hi hauria una gran varietat cromàtica i també per la llum que hi havia en aquell moment. La sorpresa ha estat en arribar a casa i mirar els raws que m'he trobat amb uns colors de la mar que m'han agradat bastant, així que he decidit deixar-la en color.

    Nombre:  Baix d'en Caragol_0007.jpg
Visitas: 368
Tamaño: 421.8 KB


    Nikon D610 amb Nikkor 70-200 a 160 mm + CPL + Big Stopper Lee
    ISO 100, f/16, 15 segons

    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  2. #2
    Idea ben trobada. Potser intentaria ressaltar una mica els núvols i l'escull. Tot i el comentari he de dir que m'agrada.

  3. #3
    Com a fotografia minimalista m'agrada força i veig un encert deixar-la en color
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

  4. #4
    Efectivamente, ese sutil tono rojizo del agua le da el toque que decanta hacia el color. Buena opción y una estupenda foto minimalista.

  5. #5
    Foroadicto Avatar de Francisco Aviles
    Fecha de ingreso
    01 feb, 14
    Ubicación
    Sant LLuis
    Mensajes
    4,733
    Doncs si, Joan en color millor
    Bona i minimalista imatge

  6. #6
    Tens raó, Joan A., els colors són tot un encert. Estic d'acord en que és una bona foto minimalista. Dit això i sense treure mèrits a la foto actual però tenint en compte que com dius, és una balisa lluminosa, el primer que m'ha vingut al cap és repetir la foto a una hora més fosca amb menys llum ambient i la balisa amb la llum encesa. Si hi estàs d'acord, ja tens feina...

  7. #7
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    M'encanta la foto, la seva llum i colors suaus, així com la intenció de inimalisme.
    No m'agrada gens la dureza de la balisa, que contrasta excessivament amb la dolçor de la resta de la foto.
    M'agrada aquest joc !

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •