Resultados 1 al 5 de 5

Tema: Jardins de San Francisco

  1. #1
    Forero Activo Avatar de Cisco Dura
    Fecha de ingreso
    03 jul, 13
    Ubicación
    Ciutadella
    Mensajes
    962

    Jardins de San Francisco

    Seguint amb el tema del mes.
    La foto està feta aquesta primavera passada de viatge amb la meua parella. Són els jardins de San Francisco d'Oviedo. Com podeu imaginar està feta amb unes condicions un poc especials, ja que no portava trípode per tant vaig acomodar els paràmetres de sa maquina per poder intentar reflectir el moment. Vespre plujós amb unes llums que contaminàvem s'imatge. Vaig intentar amb el processat llevar renou.
    La meua pregunta a part de saber les vostres opinions és també si veis un dominat magenta i com fer-ho per corregir.
    Dades: focal fixa 50 mm. Iso 1600 Diafragma f/2,2 velocitat 1/30 seg.

    Nombre:  Jardins d'Oviedo-14-Editar.jpg
Visitas: 806
Tamaño: 663.9 KB

  2. #2
    M'agrada la composició que has triat. Et fixes que la farola més propera te destell a f/2.2, deu ser que està més enfocada...
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

  3. #3
    Apart de intentar corregir la dominant magenta, que no és dificil, jo aquesta foto la veig en blanc i negre.

  4. #4
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    22 jul, 17
    Ubicación
    Sant Cugat del Vallès (11 mesos) + Menorca ( 1 mes :-)
    Mensajes
    1,165
    Curiós arbre... personalment la foto no em transmet gaire (el fanal si !). Jo potser hauria intentat ajupir-me per amagar la paperera redera de l'arbust. Però vaja, manies meves.

  5. #5
    Ja que ho preguntes expressament et dirè que sí, Cisco. Jo també li veig (forta) dominant magenta. Per corregir-la no serà del tot fàcil. Jo provaria amb una capa d'ajust de "corección selectiva" i dins dels vermells, baixar-li el magenta al teu gust.

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •