Resultados 1 al 8 de 8

Tema: Jugant a la plaça del poble

  1. #1

    Jugant a la plaça del poble

    Del meu viatge a Eivissa, el passat mes de maig, ja vos he mostrat algunes fotos.

    D'aquesta em va agradar molt l'escena dels nens jugant a la plaça de l'ajuntament de Santa Eulalia del Riu i em va recordar quan jo, amb la seva edat, també passava hores i hores jugant al mig del carrer. Les filletes i fillets d'avui en dia ho tenen més complicat de fer-ho a no ser que visquin en poblacions petites....

    També em va agradar el toc de color que donen les samarretes dels fillets a l'escena.
    Nombre:  Eivissa_0094.jpg
Visitas: 347
Tamaño: 546.9 KB


    Nikon D610 amb Tamron 24-70 a 24 mm
    ISO 400, f/6,3, 1/640

    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  2. #2
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Com tu, també m'agrada el que descrius.
    Em crida l'atenció aquest moviment de l'aigua del primer pla.
    M'agrada aquest joc !

  3. #3
    No me acaba de transmitir mucho esta foto. Lo siento.

  4. #4
    Foroadicto Avatar de Francisco Aviles
    Fecha de ingreso
    01 feb, 14
    Ubicación
    Sant LLuis
    Mensajes
    4,733
    Pues, como a Carlos no le veo nada de especial
    Ho sento Joan

  5. #5
    Gràcies per ses vostres aportacions
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  6. #6
    La composició que vas cercar m'agrada, però si volies resaltar als al·lots jugant, han quedat una mica petits,

    potser per aquest fet retallaria per baix de l'escuma de l'aigua i per sobre de les palmeres per tenir els protagonistes una mica més a prop
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

  7. #7
    Estic d'acord en que els nens queden lluny. És a provar el retall proposat, però veurem que passa amb la pedra tant en primer terme.

  8. #8
    Trobo la imatge molt encertada de llum i color. Crec que els consells d'en Bep serien positius per la imatge final.

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •