Resultados 1 al 10 de 10

Tema: Carrer de Sant Miquel

  1. #1
    Forero Activo Avatar de Cisco Dura
    Fecha de ingreso
    03 jul, 13
    Ubicación
    Ciutadella
    Mensajes
    962

    Carrer de Sant Miquel

    Després d'una apagada informàtica que he tingut, torn a reprendre s'activitat, presentant una foto dins l'apartat del tema del Mes.
    Carrer de sant Miquel.
    Dades Focal 45 m/m temps 8 seg. Diafragma f/22 Iso 160
    Nombre:  Carrer de San Miquel-2-Editar.jpg
Visitas: 837
Tamaño: 407.2 KB


    P.D. Llastima de la quantitat de fils elèctrics que hi ha pels carrers de Ciutadella.
    Última edición por Cisco Dura; 22/01/2019 a las 00:10

  2. #2
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Tot un detall tancar el diafragma.
    M'agrada aquest joc !

  3. #3
    M'agrada com a composició, però la trobo massa contrastada.

  4. #4
    Estic d'acord amb el que dius dels fils al casc antic de Ciutadella, Cisco.

    També m'agrada molt la composició/enquadrament, encara que si que potser hi hagi un excès de contrast. Tot i açò, bona foto!!!
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  5. #5
    M´agrada molt la foto i el tractment en B i N. Jo no patiría pels fils electrics, es mes, penso que li donen un plus. D´altre manera penso que les parets quedarien despullades.

  6. #6
    Sóc dels que li agrada molt aquesta composició. Més que l'excés de contrast, trobo que és una llàstima la part cremada dels fanals. De cara a la foto, els cables tampoc no em molesten.

  7. #7
    Per el meu gust, la trobo massa contratada. És veritat que el fanals de l'esquerra estan cremats i els de la dreta estan destallant per lo que li minva qualitat a la foto.

  8. #8
    Forero Activo Avatar de Cisco Dura
    Fecha de ingreso
    03 jul, 13
    Ubicación
    Ciutadella
    Mensajes
    962
    Hola a tots, i gràcies pels vostres comentaris i opinions.
    Com diu és refrany però "para gustos colores". Referent l'excés de contrast, a jo personalment m'agrada així (està feta un vespre plujós amb la intenció de treure aquesta lluentor a terra i a les parets.
    Sobre els fils elèctrics podríem fer un llarg recorregut d'opinions i comentaris.al respecte.
    Si estic d'acord que en els fanals, alguns estan cremats. Ara quan vaig presentar aquesta foto a part de participar va ser per si algú podria dir-me el motiu del perquè tenc fanals amb l'efecte d'estrella i altres just ho fan. Quan està feta amb un diafragma de f/22. Pot tenir a veure amb el lloc a on està enfocat?, pregunto.

  9. #9
    Tot i que no ho puc confirmar, crec que a part de tenir un diafragma tancat, l'enfocament també hi juga un paper important a l'hora de fer sortir els estels.
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  10. #10
    Bona composició Cisco, és molt dificil no cremar els fanals, però potser una mica menos si. Son curiosos els destells dels llums, els de la dreta si i els de l'esquerra no... També estic d'acord amb en Joan Antoni
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •