Resultados 1 al 8 de 8

Tema: Ses Voltes

  1. #1

    Ses Voltes

    De la sortida nocturna que vaig fer per provar el 20 mm i de la que ja vos he posat una foto, en vaig fer algunes més que no em desagraden i que em fa ganes compartir-les amb voltros, si no em faig gaire cansat.....

    En aquesta sembla que les persones del fons estàn fora de focus però el que passa és que s'estaven borinant i no han quedat prou nítides.

    Nombre:  Ciutadella by night_0015.jpg
Visitas: 799
Tamaño: 112.7 KB


    Nikon D610 amb Nikkor 20 mm
    ISO 200, f/8, vel. 1 seg.

    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  2. #2
    A mi tampoc em desagrada aquesta foto, Joan A. Molt bon punt de fuga i bona combinació d'il·luminacions de diferents temperatures de color.

  3. #3
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    M'agrada.
    Potser aquest tractament dur que darrerament fas no m'hi acaba de fer el pes.
    Però és un tema de gust personal.
    M'agrada aquest joc !

  4. #4
    Al meu monitor la veig amb molt d'excés de contrast, però en quant a composició m'agrada bastant
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

  5. #5
    A m i també m´agrada força. Potser el primer fanal de la dreta està cremat.

  6. #6
    M'agrada la composició però m'afegeixo al comentari de massa contrastada.

  7. #7
    Gràcies, pels vostres comentaris. Prenc nota de tot.
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  8. #8
    També hi veig zones cremades, he provat de baixar una mica es contrast i també es "brillo" i per el meu gust, la foto guanya ja que es distinguèixen millor les lluminaries.

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •