Resultados 1 al 10 de 10

Tema: Ajuntament de Ciutadella

  1. #1

    Ajuntament de Ciutadella

    Otra para el tema del mes. La encontré por casualidad en el disco duro. Tiene un par de años

    La temperatura de color me gustó así para que no fuera tan monocromática.

    Nombre:  Ajunt. nit 850.jpg
Visitas: 813
Tamaño: 599.1 KB
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

  2. #2
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Preciosa. Potser un pel massa freda, no?
    M'agrada aquest joc !

  3. #3
    El que diu en Jaume. Una foto molt bonica, a l´hora blava, pero potser una mica massa blava.

  4. #4
    Nuestros sensores orgánicos son incompatibles: tiendo a ver tus fotos algo frías y tú las mías demasiado cálidas ¿Retinas Nikon vs Canon?

  5. #5
    No, Carlos. Lo que yo he querido decir es precisamente que la encuentro demasiado fria.

  6. #6
    Molt bona visió de la foto. Aquest primer pla de la font amb l'edifici il·luminat de l'ajuntament al fons el trobo molt atractiu. També m'agrada molt la combinació de llums càlides i fredes a l'edifici.

    No entraré a opinar sobre la temperatura de color general de la foto perquè entenc que, sigui la que sigui, freda o càlida, no és cap defecte sinó el producte del gust personal de cada autor.

    Lluís,
    Llegint tots el comentaris anteriors, em fa l'efecte que el comentari d'en Carlos respecte els "sensors orgànics incompatibles" no va dirigit a tu sinó al Bep.

  7. #7
    Gràcies companys pels vostres comentaris, potser si que és una mica freda, però quan hi ha llums de diferents temperatures de color es fa dificil triar-ne una d'encertada.

    Es clar que es podrien fer màscares i altres coses...
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

  8. #8
    Bep, m'agrada tal com l'has presentat. D'acord que la varietat de llums complica la feina.

  9. #9
    És complicat trobar un equilibri de les diferents temperatures de llums que hi ha. Pel meu gust no l'hauria deixada tant freda, però si a tu t'agrada així, ja m'està bé.
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  10. #10
    No record haver vist la façana de l'Ajuntament amb aquesta blavó, supòs que és degut a sa temperatura de color que t'ha quedat així. S'enquadrament de sa foto la veig perfecta. També veig que té una lleugera tendencia a caure cap a la dreta.

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •