Página 2 de 2 PrimerPrimer 12
Resultados 11 al 18 de 18

Tema: Carrer que no passa

  1. #11
    Cita Iniciado por Joan A. Gomila Ver mensaje

    ... Lluis: la foto no duu cap tipus de viratge. El que sí pot ser una diferència de visualització per la pantalla de cada un, ja que a la nova pantalla de l'oficina (sense calibrar) li veig una tonalitat rosada que no veig al monitor de casa, que si està calibrat de fa poc....
    Joan A., en el meu comentari sobre la foto no vaig dir res sobre aquesta tonalitat que apunta en Lluís perquè vaig considerar que així la volies, i si aquest era el teu gust, res a dir. Però de veure la tonalitat, si que la veia. I la segueixo veient. Et proposo el següent exercici. Sobre la teva còpia que has pujat obres una capa de "tono/saturación" i baixes la saturació a -100. Si cliques/descliques la capa veuràs la diferència que hi ha. També pots anar a "Silver" i crear-te un còpia en BN neutre. Aquí també apreciaràs la diferència clicant/desclicant la capa. Tot això t'ho comento perquè veig que ja fa dies que vas tenir algun problemet amb els teus monitors i potser encara no ho tens resolt del tot.

  2. #12
    Cita Iniciado por Lafebre Ver mensaje
    Joan A., en el meu comentari sobre la foto no vaig dir res sobre aquesta tonalitat que apunta en Lluís perquè vaig considerar que així la volies, i si aquest era el teu gust, res a dir. Però de veure la tonalitat, si que la veia. I la segueixo veient. Et proposo el següent exercici. Sobre la teva còpia que has pujat obres una capa de "tono/saturación" i baixes la saturació a -100. Si cliques/descliques la capa veuràs la diferència que hi ha. També pots anar a "Silver" i crear-te un còpia en BN neutre. Aquí també apreciaràs la diferència clicant/desclicant la capa. Tot això t'ho comento perquè veig que ja fa dies que vas tenir algun problemet amb els teus monitors i potser encara no ho tens resolt del tot.
    Moltes gràcies!!! Ho miraré.

    Enviat des del meu LG-K580 usant Tapatalk
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  3. #13
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Jo la he editat en ACR i està com a color. Quan cliques B/N, efectivament, desapareix una tonalitat rosada.
    M'agrada aquest joc !

  4. #14
    Jo la veig en BN, i he fet la prova que diu en Jaume i no noto res... quins misteris
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

  5. #15
    Doncs jo al meu monitor la veig molt sèpia. L´haurè de calibrar.

  6. #16
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Eastic d'acord amb en Bep: "Misteris"
    M'agrada aquest joc !

  7. #17
    Acab de veure saq foto i els comentgaris que heu fet. En el meu monitor la veig amb una dominant magenta i he fet el procés que ha proposat en Vicenç i aquesta dominant ha desaparegut.

  8. #18
    Bé....uns veim una cosa, uns altres una altra......
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

Página 2 de 2 PrimerPrimer 12

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •