Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo
Resultados 1 al 10 de 18

Tema: Carrer que no passa

  1. #1

    Carrer que no passa

    Des de fa uns dies que tenc un Nikkor 20 mm 1.8 i em feia ganes trobar un moment per provar-lo. Finalment avui vespre he tingut una hora i he aprofitat per passejar per Ciutadella i fer unes quantes fotos amb idea d'aprofitar, i al mateix temps que provava es nou objectiu també participar amb alguna foto al tema del mes.

    Per jo aquesta foto la veig només en blanc i negre per que així el dibuix de les pedres que formen la volta tenen més protagonisme.

    Nombre:  No pass street.jpg
Visitas: 835
Tamaño: 405.2 KB


    Nikon D610 amb Nikkor 20 mm
    ISO 200, f/8, 2 seg.

    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  2. #2
    Abans de res, felicitats per la nova joguina, Joan A.

    M'agrada en tots els aspectes. Bon enquadrament i bon control de les llums. La presència de les bicicletes en la composició és tot un encert. Bona foto, Joan A.!

  3. #3
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Tot i les meves preferències cromàtiques, reconec que és una molt bona foto.
    M'agrada aquest joc !

  4. #4
    Jo també penso que és una bona foto i m'agrada en blanc i negre.

  5. #5

  6. #6
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    16 may, 17
    Ubicación
    Ciudadela
    Mensajes
    845
    Totalmente de acuerdo con Lafebre.

  7. #7
    Moltes gràcies a tots.

    Enviat des del meu LG-K580 usant Tapatalk
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  8. #8
    Bona estrena del nou objectiu. M'agrada la composició i el tractament, personalment hauria disparat a f/16 per tenir un gran destell al llum del carrer.
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

  9. #9
    Molt bona foto Joan A. pero crec que li falta una mica de contrast i el filtre sèpia és massa accentuat. Ja m´asgrada aquest tò una mica sèpia pero voldria que s´acostès mes al B i N.

  10. #10
    Molt agrait pels vostres comentaris i aportacions.

    Lluis: la foto no duu cap tipus de viratge. El que sí pot ser una diferència de visualització per la pantalla de cada un, ja que a la nova pantalla de l'oficina (sense calibrar) li veig una tonalitat rosada que no veig al monitor de casa, que si està calibrat de fa poc....

    Bep: prenc nota del f/16
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •