Resultados 1 al 7 de 7

Tema: Trullo sovrane

Vista híbrida

Mensaje anterior Mensaje anterior   Próximo mensaje Próximo mensaje
  1. #1

    Trullo sovrane

    Adjunto fotografia obtinguda a la localitat de Alberobello.

    Em vaig aprofitar de l'activitat fotogràfica d'un altre turista.

    ISO 200
    1,0 - 7,1 - 22 mm (equiv 44 mm)

    Nombre:  It - Trullo sovrano FF.jpg
Visitas: 903
Tamaño: 359.3 KB

  2. #2
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    La foto és molt xula.
    Veig quelcom extrany en el processat.
    M'agrada aquest joc !

  3. #3
    M'agrada la composició i l'escena amb els personatges. Perqué amb una ISO tan baix el cel te tant de soroll?? Potser has pujat massa les ombres??
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

  4. #4
    [QUOTE=Perqué amb una ISO tan baix el cel te tant de soroll?? Potser has pujat massa les ombres??[/QUOTE]

    Bona observació. Jo vaig anar endavant sense estar atent a aquest fet. Envio una nova versió on ombres i negres en CR les he modificat. No me n'he sortit amb la part alta de l'edifici de l'esquerra.

    Vaig provar un enfoc que vaig veure en un video i potser aixó és l'extrany que citen en Jaume i en Vicenç. Aquesta versió no el té.

    Gracies pels vostres comentaris.

    Nombre:  It - Trullo sovrano v2 FF.jpg
Visitas: 844
Tamaño: 355.6 KB

  5. #5
    M'agrada molt el conjunt de l'escena i el moment captat. Coincideixo amb en Jaume, però, que hi veig quelcom estrany en el processat i que no et sabria dir què és exactament.

  6. #6
    Narcís, em sap greu però segueixo veient quelcom estrany. He mirat l'histograma i sembla que s'hauria d'ajustar per la banda de les llums. Ho he provat i sembla que millora. Si et sembla, prova-ho (a no ser que ho hagis fet expressament).

  7. #7
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    No ho volía dir perque no n'estava segur, però crec que hi veiem un efecte de solarització. Acostuma a pasar, entre altres situacions, quan es baixen altes llums i es pujen les baixes.
    M'agrada aquest joc !

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •