Página 2 de 2 PrimerPrimer 12
Resultados 11 al 16 de 16

Tema: Park Güell

  1. #11
    Arribo molt tard a comentar la foto i tot el que hi ha que dir en quan a l'aspecte tècnic ja ho han comentat els altres companys.

    El tema que proposa en Bep d'emprar trespeus i filtres ND és una bona opció sempre i quan tenguis la seguretat de que no et tiraràn per terra el trespeus.

    Perdonau la meva ignorancia: quan os referiu al parc del laberint, voleu dir el laberint d'Horta?
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  2. #12
    Cita Iniciado por Elisabet Marti Ver mensaje

    ... afegeixo que també em sobra una ombra d'un fantasma a l'escala esquerra. Has clonat al persona però has deixat la seva ombra!
    Santa Llúcia et conservi la vista, Bet!!!

  3. #13
    Si, Joan Antoni. És el Laberint d´Horta. Al costat del Vall d´Hebrón i els Hogars Mundet.

  4. #14
    Ostia, no havia vist l´ombra. Clonaremus. No vindrà d´aqui. Estic content Bet perque veig que et mires les meves fotos a fons. Gràcies.

  5. #15
    Foroadicto Avatar de Francisco Aviles
    Fecha de ingreso
    01 feb, 14
    Ubicación
    Sant LLuis
    Mensajes
    4,733
    Una bona composició, LLuis ..en aquestes condicions que ens comentes
    Això de la saturació ja t'ho han dit

  6. #16
    Forero Activo Avatar de Cisco Dura
    Fecha de ingreso
    03 jul, 13
    Ubicación
    Ciutadella
    Mensajes
    962
    Lluís respecte a sa gent reconec que és una put.... A sa foto i a la feina feta un gran treball encara que el cel no m’agrada el resultat

Página 2 de 2 PrimerPrimer 12

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •