Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo
Resultados 1 al 10 de 16

Tema: Park Güell

  1. #1

    Park Güell

    L´altre dia vaig estar fent fotos per al Pak Güell. Impossible fer una foto mitjanament bona. Plé de gent per tot arreu. La terrassa dels bancs, quasi tota tancada. La sala hipòstila, també. Per poder treure tota la gent que hi havia a l´escala vaig haver de fer un treball de xino. He fet el que he pogut i penso que no ha sortit malament del tot
    Nombre:  Park Güell.jpg
Visitas: 436
Tamaño: 891.4 KB
    . Si a tot aixó hi afagin que l´entrada de jubilat em va costar 6 €, només s´em acut una paraula: timo.

  2. #2
    Un trabajo arduo sin duda. Me gustan los colores vivos de las piedras, no así el del cielo que, además, está artefactado.

  3. #3
    Sens dubte una feinada. Personalment trobo massa contrastat l'edifici i el color del cel una mica estrany. La composició buscada amb les dues palmeres recollint l'edifici també m'agrada.

  4. #4
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Composició molt bona. Processat no tant.
    M'agrada aquest joc !

  5. #5
    Certament que hi ha problemes de processat. La foto està tirada amb un objectiu "ull de peix" de molt poca qualitat i la verticalitat ha estat corregida dues vegades. He arreglat algunes coses, com per xemple, el cel pero li veig un gra molt lleig. Del que si que n´estic content és, tal i com deiz en Narcís, és del treball i del enquadrament. Volia saver la vostra opinió.

  6. #6
    M'imagino l'enorme feinada que has tingut, Lluís. La veritat, però, es que t'ha valgut la pena perquè t'ha quedat molt bé. M'agrada molt l'enquadrament que li has donat, però com ja t'han comentat abans altres companys, el cel no fa justícia a la resta de la foto.

    Lluís,
    No se sí coneixes el programa de l'Ajuntament de Barcelona "Gaudir més". Et dóna dret a visitar gratuïtament el Parc Güell, però no només. No importa que no resideixis a Barcelona ciutat. Has d'anar a qualsevol alcaldia de districte i apuntar-te. Allí t'explicaran molt bé com funciona. Al cap d'uns quinze dies ja ho podràs fer servir. Això ho fan perquè el turista ocasional pagui, però que el resident proper o el visitant asidu ho pugui gaudir.

  7. #7
    No ho sabía, Vicens. Moltes gràcies. La veritatés que hi vaig anar un dia laborable, bastant abans de les festes i estava impracticable. Qualsevol dia ho tornaré a provar. En canvi, el mateix dia vaig anar al parc de Laberint i vaig poder fer tot alló que vaig voler. No hi havia ningú.

  8. #8
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    22 jul, 17
    Ubicación
    Sant Cugat del Vallès (11 mesos) + Menorca ( 1 mes :-)
    Mensajes
    1,165
    Lluis, està clar que t'agraden el reptes! Quin mèrit!

    L'enquadrament m'agrada, però apart de comentari del processat del cel, afegeixo que també em sobra una ombra d'un fantasma a l'escala esquerra. Has clonat al persona però has deixat la seva ombra!

    ( El parc del laberint és un dels meus racons preferits de BCN.... sempre força tranquil! )

  9. #9
    M'agrada aquesta composició que has triat, Lluis.

    T'has plantejat de fer la foto a una altra hora amb menys llum i amb filtres de 16 0 20 passos per tenir una exposició molt llarga per fer desaparèixer les persones??
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

  10. #10
    Bep: T´he de confessar que ni m´ho he plantejat. Has de pensar que hi ha tanta gent que, quasi que n´estic segur, algún oriental mal educat (ho són molt)
    em foteria per terra el trespeus i, fins i tot, la càmara. Va esser horroròs. Per això li tinc tant de carinyo a aquesta foto que, ho reconec, no és res de l´altre món.

Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •