Resultados 1 al 9 de 9

Tema: La última de Maó

  1. #1

    La última de Maó

    Vos poso la última de la sèrie, es parescuda a la que vaig posar al tema del mes, però aquesta m'agrada més compositivament.

    ISO 1600...................f/2.8.....................vel 1/40 a pols................focal 20mm.................temperatura 2600K

    Nombre:  Vistes de Maó vertical 850.jpg
Visitas: 350
Tamaño: 381.2 KB
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

  2. #2
    Sa composició m'agrada molt més aquesta que la que vas presentar al tema del mes.

    També en aquella has comentat que potser cau un poc cap a la dreta i en aquesta em sembla que les verticals les tens gairebé clavades, per tant un altre punt a favor.

    La temperatura de color la veig molt encertada per a atenuar els grocs de les llums, encara que comparant aquesta foto amb la que tens al tema del mes, en aquesta li veig un lleuger tò verdós dins els grocs que jo intentaria corregir amb correcció selectiva de color donant un poc de magenta als grocs de la foto i fer-la més semblant a l'altra foto que he comentat. Però en qüestió de gustos qui mana és l'autor.
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  3. #3
    Bona fotografia. El comentari d'en Joan A. respecte al tò verdós el comparteixo, però a mi no em molesta.

  4. #4
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Molt bona, Bep
    M'agrada molt.

    Crítica:

    Segons el meu gust personal
    - li falta un pel de llum (evitant zones molt iluminades)
    - Treuría el 100% dels blaus dels terrats / teulades i un 25% del cel
    - Li donaría un puntet de contrast.

    Tinc una comparativa feta per si t'interessa veure-la.
    M'agrada aquest joc !

  5. #5
    Una molt bona foto, a l'igual que la que vas presentar al tema del mes. Estic d'acord amb tu, compositivament també m'agrada més aquesta. Coincideixo amb en Jaume en que també li donaria una mica més de llum evitant les zones il·luminades. De la resta, pel meu gust, no tocaria res. Felicitats per la foto, Bep.

  6. #6
    Molt bona serie, m'han agradat totes es que has pujat en aquest foro.

  7. #7
    Por añadir algo a las valoraciones de los compañeros (que me parecen adecuadas): otra exposición para las luces quemadas de las ventanas no le vendría mal.

  8. #8
    Gràcies a tots per les vostres aportacions sempre interessants. Aniré provant els vostres consells
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

  9. #9
    Forero Activo Avatar de Cisco Dura
    Fecha de ingreso
    03 jul, 13
    Ubicación
    Ciutadella
    Mensajes
    962
    Coincideix amb els companys sobretot en Joan i en Jaume

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •