Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo
Resultados 1 al 10 de 16

Tema: Autorretrato

  1. #1

    Autorretrato

    Ara que ja han passat les festes, he fet una sortida exprés per provar i comprovar els resultats dels regals de reis.

    En aquest cas vaig combinar un polaritzador amb un degradat suau de resina de 2.5 passos i un degradat invers de vidre de 3 passos

    ISO 200...............f/22.................vel. 1,30s..............focal 24mm...............temp.8000K

    Nombre:  Autorretrat.jpg
Visitas: 323
Tamaño: 565.5 KB
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

  2. #2
    Bona composició i molt bon ús dels filtres.

    La petita barca que sembla que hi ha a la mar l'hauria clonada directament per que pens que no aporta res a la foto al ser tant petita.

    Veig un discret halo al perfil de les roques des de la zona de la figura fins a l'extrem dret de la foto.
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  3. #3
    Foroadicto Avatar de Francisco Aviles
    Fecha de ingreso
    01 feb, 14
    Ubicación
    Sant LLuis
    Mensajes
    4,733
    Molt bona compo, Bep !!
    En Joan té molt bona vista

  4. #4
    Cita Iniciado por Francisco Aviles Ver mensaje
    Molt bona compo, Bep !!
    En Joan té molt bona vista
    Acabo de recollir les noves ulleres de la vista....
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  5. #5
    Una bona composició, una bona llum, domini de l'entorn i mestratge en la utilització de filtres acostuma a donar com a resultat això, una bona foto. No li donc cap importància a l'halo perquè entenc que s'ha creat al redimensionar la imatge. Molt probablement, si es fes una còpia en paper de l'original no apreciariem res. Felicitats, Bep.

  6. #6
    Gràcies pel vostre temps amics!!

    Defenso la ideia de no clonar la barca perque tenia molt d'interés en que sortis, pels recorda que em duu, el que passa que en el moment de la foto es va posar de popa i no s'aprecia be la silueta.

    El petit halo que comentes, Joan, és degut a la màscara d'enfoc, el vaig veure una volta la vaig pujar, i ja que xerram d'això, sabeu si el mateix programa del foro té un enfocament automàtic de les imatges??

    Abans no em passava mai aquest sobreenfocament i ara veig que si...
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

  7. #7
    Cita Iniciado por Bep Taltavull Ver mensaje
    Gràcies pel vostre temps amics!!

    Defenso la ideia de no clonar la barca perque tenia molt d'interés en que sortis, pels recorda que em duu, el que passa que en el moment de la foto es va posar de popa i no s'aprecia be la silueta.

    El petit halo que comentes, Joan, és degut a la màscara d'enfoc, el vaig veure una volta la vaig pujar, i ja que xerram d'això, sabeu si el mateix programa del foro té un enfocament automàtic de les imatges??

    Abans no em passava mai aquest sobreenfocament i ara veig que si...
    Bona pregunta.....

    Enviat des del meu LG-K580 usant Tapatalk
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  8. #8
    Molt bona foto, Bep. Si és un autoretrat vol dir que el personastge ets tu. Penso que vas haver de còrrer per colocar-te en el lloc precís i en el moment precís per arrodonir la composició. També penso que m´he de fer unes ulleres noves perque, per mes que miro no veig ni la barca, ni l´"halo". Es veu que estic caducat . Bromes apart: Una gran foto.

  9. #9
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,197
    Blog Entries
    1
    Magnífica foto.
    El processat no em convenç.
    Jo contrastaría més o treuría "neblina" amb ACR, i després (s'accentúen al contrastar) treuría halos.
    M'agrada aquest joc !

  10. #10
    Cita Iniciado por Lluis Surralles Ver mensaje
    Molt bona foto, Bep. Si és un autoretrat vol dir que el personastge ets tu. Penso que vas haver de còrrer per colocar-te en el lloc precís i en el moment precís per arrodonir la composició. També penso que m´he de fer unes ulleres noves perque, per mes que miro no veig ni la barca, ni l´"halo". Es veu que estic caducat . Bromes apart: Una gran foto.
    Gràcies Lluís, doncs si, tenia 10 segons per anar al lloc correcte i en dues ocasions ni siquiera vaig arribar a temps, corria com un boig per les roques, jajaja
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •