Resultados 1 al 10 de 10

Tema: Sa Punta

  1. #1
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1

    Sa Punta

    Aquest matí, preparant-me per fotografiar la sortida del sol, he vist aquesta escena i, com que no hi ha hagut orto, només m'ha quedat aquesta foto per no fer capot.
    Al final del carrer Fontanillas d'Es Castell (Menorca), a tocar l'aigua del port, hi ha "Sa Punta". El mateix nom que li han posat a la casa vermella que presideix aquest carrer.



    Nombre:  _NEF1489-4x3F-8Cv.jpg
Visitas: 348
Tamaño: 816.7 KB


    Nikon D750 - DF: 500mm
    f/5,6 - 1s. - ISO 100

    Us deixo la miniatura de l'original no retallat.
    No sé quina m'agrada més.

    Clic en la imagen para ver su versión completa. 

Nombre: _NEF1489cF-8Cv.jpg 
Visitas: 430 
Tamaño: 866.7 KB 
ID: 11071
    M'agrada aquest joc !

  2. #2
    Personalment em quedo amb la original sense retallar, les construccions del fons, que imagino pertanyen a La Mola, li donen un plus.

    Segons el meu criteri (que no ha de ser necessariament el bó), a la versió retallada la zona de Sa Punta té massa protagonisme i la veig com a massa encaixonada. Em manca espai, sobretot per la zona esquerra de la foto. Potser retallant només per dalt i per baix, buscant un format apaisat, també m'agradaria.

    Et vàres plantejar tancar un poc més el diafragma buscant l'efecte de destell en la llum dels dos fars?

    No puc saber exactament d'es d'on estaves situat però si haguessis tancat el diafragma a 6,3 o a 7,1 per assegurar, hauria coincidit gairebé la distancia que et separava de Sa Punta amb la distancia hiperfocal. Quan m'és possible, intent fer-ho coincidir per que tenc sa sensació que és quan s'aconsegueix més nitidesa de la imatge (potser açò sigui una llegenda urbana, però jo me la crec, jejeje). Ja tens un petit exercici i una excusa per a tornar-hi i fer algunes proves, si vols....

    Com a cosa positiva, em quedo amb el que t'ha passat a tu i a gairebé a tots els altres, que vas a una localització pensant una foto i com que les condicions atmosfèriques no son favorables, te les has d'ingeniar per a fer una altra foto i no tornar a casa amb les mans buides. Bona feina amb aquest aspecte, Jaume.
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  3. #3
    Mágrada molt. Prefereixo la foto retallada. Penso que aquestes construccions del fons que crec que son La Mola, en aquest cas, distreuen.

  4. #4
    Bona, Jaume!. Em passa una mica com a tu, que no sé quina m'agrada més. En algun aspecte prefereixo l'original però en algun altre m'agrada més la retallada. En qualsevol cas, crec que les dues són molt bones opcions.

  5. #5
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Joan A.:
    Molt interessant el que comentes.
    Ho tindré en compte.
    Com t'he comentat per telèfon, la ubicació, des d'on vaig fer la foto, em permet intentar-ho tantes vegades com vulgui: El terrat de casa meva.
    L'enquadrament : original vs Retallat era una de les meves espectatives a l'hora de rebre una crítica. Personalment, m'agraden les dues opcions.
    Lo de diafragmar més, en favor del estrellat de les llums, ho tindré en compte. Bon detall.
    M'agrada aquest joc !

  6. #6
    M'agraden les dues, peró és interessant la sense retallar. Com que el segon pla es més clar, li dona vida i obre la fotografia.

  7. #7
    Molt bona imatge Jaume! Em qudo amb la imatge sense retallar. Bona presa!!
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

  8. #8
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Coincidim: ens agraden les dues opcions.
    M'agrada aquest joc !

  9. #9
    M'agrada més l'imatge sense retallar!!

  10. #10
    La que está sin recortar da más profuncidad a la imagen. Me quedo con ella.

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •