Resultados 1 al 10 de 10

Tema: El darrer orto de l'any (2018)

  1. #1
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1

    El darrer orto de l'any (2018)

    Aquest matí, des de el terrat de casa.
    Els meus amics fotofinderos i altres ja heu vist aquest moment en la felicitació de Cap d'Any que us he enviat, però al incloure l'original crec que es pot fer una crítica més ajustada a la meva feina.
    Espero comentaris, com sempre.

    Nombre:  _NEF1592d-8Cv.jpg
Visitas: 403
Tamaño: 913.0 KB

    Retall de l'original:

    Clic en la imagen para ver su versión completa. 

Nombre: _NEF1592-8Cv.jpg 
Visitas: 86 
Tamaño: 520.3 KB 
ID: 11085

    Nikon D750 - DF.: 500mm
    f/8 - 1/125 - ISO 1000 - 5700K
    M'agrada aquest joc !

  2. #2
    Personalment m'agrada com l'has presentada. Amb el retall has eliminat la vegetació del primer plà que no aporta gaire cosa a la foto.

    Dono per fet que has modificat la temperatura i el matís al teu gust i que així t'agrada, per tant no tenc res a dir al respecte.

    Les dues gavines davant el sol li donen un valor afegit.
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  3. #3
    M'agrada. Molt bé. Em fa vergonya dir que des del meu balcó i millor encara del terrat tinc una visió semblant, que portem un desembre amb unes sortides de sol espectaculars i no he agafat la maquina.

  4. #4
    M'agrada, Jaume. Però ja que has posat la miniatura, i un cop vista, crec que m'agradaria encara més si haguesis conservat bona part de les cases del primer pla. Per dir-ho d'alguna manera, tal com la presentes pot ser qualsevol lloc, amb una part dels edificis la poses en context. Però bona, bona...

  5. #5
    En canvi a mi m´agrada mes la primera. No crec que les cases de primer terme aportin massa a la fotografia. Per altre costat, en la de la miniatura hi veig el sol massa al centre. Per composició m´agrada mes que estigui a un costat.

  6. #6
    Es una fotografia impactant i amb uns tons preciosos. Crec que et va faltar tancar bastant més el diafragma per aconseguir més profunditat

    Has provat a corregir l'aberració cromàtica?
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

  7. #7
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Les cases del primer pla: Potser sí que es podríen deixar participar una mica més, no gaire pel meu gust.
    Aberració cromàtica: quan descarrego les imatges al ordinador, sempre deixo activada la opció del ACR que diu "Eliminar aberració cromàtica". Ignoro si , en aquest cas, s'hauría d'haver insistit (no sé com) en aquest aspecte.
    Profunditat de camp: Preng nota Bep. Espero enrecordar-me en la propera ocasió. Et semblaría be duplicar la ISO per aconseguir-ho? Fent-ho, creus que podría passar de f/8 a f/16?.

    Un comentari: personalment, posar la miniatura de l'original, crec que contribuim a que la crítica sigui molt més productiva.
    M'agrada aquest joc !

  8. #8
    M'agrada més la primera amb aquest format panoramic !!

  9. #9
    Pues yo también me quedo con la composición original.

  10. #10
    Forero Activo Avatar de Cisco Dura
    Fecha de ingreso
    03 jul, 13
    Ubicación
    Ciutadella
    Mensajes
    962
    Vaig tard però també m’agrada més sense retall.

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •