Resultados 1 al 9 de 9

Tema: New Hot

  1. #1
    Foroadicto Avatar de Francisco Aviles
    Fecha de ingreso
    01 feb, 14
    Ubicación
    Sant LLuis
    Mensajes
    4,733

    New Hot

    Siguiendo con el tema.. y según indicaciones de alguno de vosotros, de que fuera algo más calido, a ver que os parece esta
    Nombre:  New Hot.jpg
Visitas: 397
Tamaño: 734.9 KB

  2. #2
    No sé perquè però me dona s'impresiò que cau cap a la dreta. Segurament és degut a que no es marca sa línia divisoria des pla horizontal amb es vertical. En Quant as colors, m'agrada com la presentes, però també me va agradar la primera amb el color fred que la vas presentar.

  3. #3
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Doncs a mí em sembla que cau lleugerament cap l'esquerra.
    M'agrada molt la pretsentació i també el fons. Esperava un fons molt més càlid, però ja m'està be.
    M'agrada aquest joc !

  4. #4
    M'agrada bastant més que l'anterior. El pebre de defora de la capsa li dona un aire diferent a la foto respecte a l'altra.
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  5. #5
    Em quedo amb la freda.
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

  6. #6
    Cita Iniciado por Jaume Franch Ver mensaje
    Doncs a mí em sembla que cau lleugerament cap l'esquerra.
    M'agrada molt la pretsentació i també el fons. Esperava un fons molt més càlid, però ja m'està be.
    Tens raò Jaume, jo volia dir cap a l'esquerra. (ja no sé on tenc la dreta ni l'esquerra, sorry)

  7. #7
    A mi m´arada mes aquesta darrera, pero segueixo pensant que a la part alta del fons li aniria bé un degradat.

  8. #8
    Aquesta també m'agrada. Però fixa't que dic "també", Xiscu. A mi, la primera que vas pujar d'aquesta sèrie ja m'agradava i en aquest tipus de fotografia valoro més l'enginy, la creativitat, la capacitat de sorprendre i, esclar, també la tècnica (i cap d'aquestes facultats te'n falta) que no altres aspectes. Però és només una opinió més. Molt bé, Xiscu.

  9. #9
    Foroadicto Avatar de Francisco Aviles
    Fecha de ingreso
    01 feb, 14
    Ubicación
    Sant LLuis
    Mensajes
    4,733
    Cita Iniciado por Lafebre Ver mensaje
    Aquesta també m'agrada. Però fixa't que dic "també", Xiscu. A mi, la primera que vas pujar d'aquesta sèrie ja m'agradava i en aquest tipus de fotografia valoro més l'enginy, la creativitat, la capacitat de sorprendre i, esclar, també la tècnica (i cap d'aquestes facultats te'n falta) que no altres aspectes. Però és només una opinió més. Molt bé, Xiscu.
    Gracies a tots per la vostre ajuda

    Vicenç, em faras engreixar..

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •