Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo
Resultados 1 al 10 de 11

Tema: El fullet del bosc oníric

  1. #1

    El fullet del bosc oníric

    Darrerament estic bastant baix de moral, fotogràficament parlant. en les últimes entregues dels concursos trimestral i mensual de Sant Adrià, he presentat una sèrie de fotografies que estava convençut que puntuarien fort i el resultat no s´ha ajustat, ni de bon troç, a les meves espectatives. Tothom es pensa que el seu fill és el mes guapo, el mes llest iel mes ben parit i aixó em fa pensar que potser estic equivocat. Aquesta és la foto de la sèrie en la que jo teniía mes esperançes. Sisplau: opinions.
    Nombre:  El fullet del bosc oníric.jpg
Visitas: 355
Tamaño: 279.0 KB

  2. #2
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    16 may, 17
    Ubicación
    Ciudadela
    Mensajes
    845
    A mi me gusta, tal vez la figura la veo un poco clara. Personalmente la hubiese concebido con la figura mas oscura (medio mimetizada con el paisaje), pero es solo una opinión.

  3. #3
    És dificil saber perquè un jurat es decante per una o una altre imatge. Depen molt de les persones que el composan. Si són tots aficionats a la fotografía o si hi ha altre tipus de persones en criteris diferents. Hi ha jurats que comenten entre ells les fotografies fins que arriben a un veredicte i d'altres que es fa una puntuaciò secreta i el resultat és sencillament el nombre total de punts obtinguts.
    Pot ser que si el teme era fulles, la figura humana al primer plà ha restat protagonisme a l'objecte principal que eren les fulles.

  4. #4
    Pel meu gust la imatge és molt bona, però per mi te massa llum el fullet, però no et desmoralitzis pel que hagi pogut valorar el jurat, l'important es que un mateix cregui en el seu propi treball fotogràfic.
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

  5. #5
    Lluís, a l'igual que en la foto en color, m'agrada més la foto sense el fullet que amb ell. El tractament en BN el trobo força bo i el camí de llum en diagonal sobre les fulles fan recórrer visualment la foto fins el fons. Però el fullet... -per mi il·luminat d'una manera irreal dins de l'escena- trenca la màgia del context original.

  6. #6
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    D'acord amb les opinions dels companys.
    M'agrada aquest joc !

  7. #7
    Lluís tots portem la fotografia que ens sembla que serà la millor. Concretament en aquesta en que jo era jurat, el tema era obligat a fulles i el personatge distreu. En suport paper, que era la que jo vaig veure, el resultat no era el que veiem a la pantalla i aixó també sumava.

  8. #8
    Ó millor dit, restava. Pedro d´aixó a quedar l´ultim...Mai m´havia passat.

  9. #9
    Ja em perdonareu, pero vull dir-vos el mateix que vaig dir a Sant Adrià l´altre dia. Considero que, tan l´una com l´altre fotografia, i d´altres que en tinc de la mateixa sèrie, són molt bones fotos. Potser soc una mica tossut, pero, gràcies a Déu, encara crec amb mi. Potser en algún cas cal retocar un pel les ombres. Tampoc accepto que, en ser el tema obligat "Fulles al terra" el perssonatge distregui ja que les fulles hi són, i moltes. Ara, el proper tema és castells i em mantindré ferm amb les meves idees. Els castells aniran "acompanyats". Ja us ho explicaré. Perdoneu la sinceritat pero, per principis, amb el primer qiue he d´esser sincer és amb mi mateix.

  10. #10
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Em sembla molt be, Lluís. De la mateixa manera, si no hi estem d'acord ho hem de dir, tinguem raó o no.
    M'agrada aquest joc !

Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •