Resultados 1 al 7 de 7

Tema: El fullet del bosc encantat

  1. #1

    El fullet del bosc encantat

    Un altre de les fotos de la sèrie. El tema era "Fulles a terra". Tampoc va puntuar el que jo m´esperava.
    Nombre:  El fullet del bosc encantat.jpg
Visitas: 307
Tamaño: 278.5 KB

  2. #2
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    16 may, 17
    Ubicación
    Ciudadela
    Mensajes
    845
    Me gusta mucho el fondo, tal vez la figura, al ser azul, destaca demasiado y le resta encanto al resto.

  3. #3
    Per jo la fotografía és molt bona, pot ser que, una altre vegada, la figura humana tengui massa força per un teme concret de "fulles a terra"

  4. #4
    M'agrada la ideia de la imatge, però pel meu gust veig dues coses a millorar, una es, per mi, un excés de llum a la figura i l'altra es que la llum de la figura li prové

    de la banda contrària a la dels arbres, potser girant una de les imatges el resultat seria millor, no se
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

  5. #5
    Abans de res, Lluís, comentar-te que aquesta mateixa foto amb el mateix comentari l'has penjat dues vegades, amb la qualcosa algun company te l'ha comentat a l'altre fil i algun altre company t'ho ha comentat en aquest.

    Respecte al meu comentari sobre la foto estic en línia amb els comentaris anteriors. La foto sense el fullet la trobo molt bonica, amb una catifa preciosa de fulles i una diagonal molt elegant. Ara bé, si el tema era "fulles a terra", és possible que la mateixa foto sense la presència del fullet hagués puntuat més alt. L'altre aspecte -tal com comenta en Bep- és que la llum de la foto base va en direcció contraria a la del fullet (al costat del fullet mateix hi ha una ombra de l'arbre molt evident) i aquests aspectes penalitzen molt.

  6. #6
    Comparteixo l'opinió d'en Vicenç
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  7. #7
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    22 jul, 17
    Ubicación
    Sant Cugat del Vallès (11 mesos) + Menorca ( 1 mes :-)
    Mensajes
    1,165
    Pel meu gust el personatge resalta massa i el veig com sobreposat, sobretot la part del cabàs. Segurament tampoc no ajudi que el tema de fades i elfs mai ha sigut el meu fort... per tant la imatge en si no em transmet gaire cosa. En canvi em crida l'atenció el primer tronc, té uns colors i textures molt guapos.

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •