Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo
Resultados 1 al 10 de 11

Tema: Block-out

  1. #1

    Block-out

    Comparteixo una de les fotos que vaig fer ahir durant el darrer partit de la primera volta de la Lliga Iberdrola. Avarca Menorca 3 - Emevé 0, resultat que classifica a les ciutadellenques per a la propera edició de la Copa de la Reina.

    Per cert que en Joan Morro també hi era fent fotos, a vam si ens en mostra qualcuna de seua

    Exif: Nikon D610 amb Nikkor 70-200 a 200 mm, ISO 4000, f/2,8, vel. 1/1250. Comentar que han canviat els focus del pavelló i ara es pot baixar un poc la ISO (cosa que agraeixo). La temperatura de color gairebé no ha canviat.

    Nombre:  Avarca de Menorca - Emevé_0015.jpg
Visitas: 371
Tamaño: 286.2 KB
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  2. #2
    Foroadicto Avatar de Francisco Aviles
    Fecha de ingreso
    01 feb, 14
    Ubicación
    Sant LLuis
    Mensajes
    4,733
    És un tipus de fotografia que no he practicat, crec que és difícil, però en aquesta imatge veig un tractament una mica dur per al meu gust

  3. #3
    El moment agafat és molt bo i la diagonal dels braços li dóna dinamisme. Coincideixo amb en Xiscu respecte el procesat. Li veig quelcom d'estrany.

  4. #4
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Coincideixo amb els companys.
    M'agrada aquest joc !

  5. #5
    Moltes gràcies per aportar les vostres opinions.
    Ja sabeu que acostum a donar un plus de contrast a ses fotos de volei, imagin que vos referiu a açò.

    Enviat des del meu LG-K580 usant Tapatalk
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  6. #6
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Cita Iniciado por Joan A. Gomila Ver mensaje
    Moltes gràcies per aportar les vostres opinions.
    Ja sabeu que acostum a donar un plus de contrast a ses fotos de volei, imagin que vos referiu a açò.

    Enviat des del meu LG-K580 usant Tapatalk
    Evidentment hi ha un toc personal que es repeteix en aquestes fotos que fas.
    Deu ser el contrast, però potser hi ha algo més, com si hi hagués una discreta posterització.
    M'agrada aquest joc !

  7. #7
    Molt bon moment captat i bona composició, feina difícil en aquest tipus de fotografia. En quant al processat, si que és bastant dur però no em desagrada.

    Bon Nadal!!!
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

  8. #8
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    16 may, 17
    Ubicación
    Ciudadela
    Mensajes
    845
    A mi (que apenas comienzo a entender) me gusta ese procesado que da a la piel de las protagonistas un cierto aire metálico; me sugiere que hay que tener unos músculos y temple de acero para dedicarse al deporte.

  9. #9
    Apart del processat (que el trobo una mica metàlic) trobo a faltar una mica mes de còs de les dues jugadores (una quasi no es veu). Tot i que valoro en la seva justa mesura la dificultat que té fer aquest tipus de fotografia en un pavelló tancat, a ón la llum acostuma a esser bastant dolenta. De totes formes et vull felicitar perque t´estàs convertint en un expeert en fotografia esportiva d´interiors.

  10. #10
    No acostumo a fer aquest tipus de fotografia però faig el meu comentari.
    Entenc el contrast com a resultat dels paràmetres que s'han d'utilitzar (interior i moviment).
    Aquest moviment perfectament reflexat en la pilota i samarreta de la primera jugadora, en competència amb els quatre braços.
    M'agrada el troç de xarxa que es veu i no em molesta que la segona jugadora no hi tingui una major part del cos.

Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •