Resultados 1 al 9 de 9

Tema: Un capvespre de molta calma.

  1. #1
    Forero Activo Avatar de Cisco Dura
    Fecha de ingreso
    03 jul, 13
    Ubicación
    Ciutadella
    Mensajes
    962

    Un capvespre de molta calma.

    Sortida d'un capvespre a on feia una calma molt exagerada i uns toms molt rosats. Una vegada allà en va sortir la idea de captar és lleu moviment que feia la barca i tenir un objecte ben fixat, i aquest va esser és resultat. El processat que té és un retall per la part de dalt i baix per llevar objectes i contrastar la imatge.
    Que us sembla el resultat?
    Dades: Focal 70 mm Iso 100 Diafragma 7,1 Velocitat 30 seg.
    Nombre:  Barca a Fornells-3-Editar.JPG
Visitas: 321
Tamaño: 225.0 KB

  2. #2
    La combinació de colors m'agrada i el moviment de la barca li dona una aire com a pictòric que també em sembla encertat.

    La barra la veig massa fosca. M'agradaria que tingués més llum per a veure-li més els detalls. També veig un lleuger halo al seu voltant que potser per excés de contrast i que amb el redimensionat s'hagi magnificat aquest efecte.
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  3. #3
    Una muy atractiva foto. El suave movimiento de la barca contrastando con la barra fija y el color son bien majos. Me gusta. Mucho.

  4. #4
    La combinació de colors la trobo molt encertada i la idea del moviment li dóna un atractiu afegit. L'efecte del moviment, però, el trobo artificial.

  5. #5
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,197
    Blog Entries
    1
    M'agrada força.
    D'acord amb els comentaris dels companys.
    M'agrada aquest joc !

  6. #6
    Foroadicto Avatar de Francisco Aviles
    Fecha de ingreso
    01 feb, 14
    Ubicación
    Sant LLuis
    Mensajes
    4,733
    Bona !! Cisco
    M´agradan molt aquets tons tan suaus

  7. #7
    Per jo es una imatge molt agradable a la vista.

    Bon Nadal!!!
    Última edición por Bep Taltavull; 25/12/2018 a las 20:52
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

  8. #8
    Per jo és un resultat excelent. En hem d'atrevir a fer quelcom de diferent en fotografia i amb aquesta imatge no hi ha dubte que ho has assolit!!

  9. #9
    Cisco, m'agrada molt l'efecte pictòric que has obtingut. Respecte a la barra veig també el lleuger halo que ja indica en Joan A., i si pots intentaría corregir.

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •